|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Jadda. I dag kom det plutselig opp en melding på Facebook om at Kari hadde godtatt venneforespørselen min. Det var da pussig, tenkte jeg, for noen slik forespørsel hadde jeg da ikke sendt. Kunne jeg ha kommet borti knappen under en nysgjerrigpergjennomgang av "Personer du kanskje kjenner"? Kari er ei hyggelig dame som jeg kjenner litt fordi gutta våre leker litt sammen, og vi sitter begge i Fau. Vi har mange felles venner. Ingen krise eller veldig påfallende forespørsel, altså, tross alt.
Sist redigert av Bluen : 09-04-15 kl 23:54. Årsak: Hater autocorrect! (Og nei, det var ikke 'autovernet' jeg forsøkte å skrive grr.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...He-he, nesten godt å høre, Inagh. Og så har det vært FAU-møte i kveld, selvsagt, etter vennegodkjenningen, der jeg på toppen av det hele satt ved siden av Kari, så toget for de lange bortforklaringer har vel i grunnen gått.
![]() |
![]() |
#5 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ..."Vil du være vennen min, kom å gi meg snabel'n din..." tra la la la
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Om du vil høre på... jeg har gjort verre ting. Jeg la til HELE epostlisten min på LinkedIn. Der var det adresser til mannlige bekjentskaper fra diverse singelforumer, og mannlige beskjenskaper som ikke ble noe av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
intro
|
![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
|
Jeg oppdaget for en tid tilbake at jeg hadde sjefen av en enormt stor norsk webtjeneste som venn på LinkedIn. Etter litt grundig tenking så kom jeg frem til at vi hadde planer om å treffes en gang for kanskje 7-8 år siden, da han var student... Men jeg droppa det, for jeg syntes han var litt spez når vi chattet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Kom på nå at jeg hadde lagt til dama fra kundeservicen på Go'boken også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() |
![]() |
#12 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Det er rart om det ikke er et sted å se "dine sendte venneforepørsler" el.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Jeg har fått flere underlige venneforespørsler i det siste. Og et par som har akseptert min forespørsel, uten at jeg vet at jeg har sendt forespørsel.
![]() |
#15 |
Erfaren nok
|
Det slo meg og! For jeg har fått akkurat det samme
![]() |
#16 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man uforvarende kommer borti Legg til venn-knappen ...Jeg har fått en rar forespørsel for litt siden - og jeg lurer på om hun synes jeg er rar som aksepterte.
![]() |
#17 |
This is normal!
|
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
|
Er jo kjekt å være bisnisskontakt med en dame som har sendt deg purringer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
This is normal!
|
Ja, jeg skjønner at det ikke er bare greit altså.
![]() |
![]() |
|
|