|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Båndtvang for hundVi opplevde i går at vår hund (i bånd) ble hoppet på av en hund uten bånd. Det endte med at eier av den løse hunden ble kjempestressa over at min hund dyttet den med all kraft i bakken sånn at den pep/fikk vondt. Ikke spesielt kjekt, og ikke første gang - jeg har god kontroll på hunden min i bånd, men det er jo umulig å komme unna når hunden min står mellom meg og hunden uten bånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Båndtvang for hundSerena, det opplever jeg stadig vekk. Og jeg har liten hund. Store hunder kommer bort, løse, og er veldig innpåslitne. Det hender min hund blir skremt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2015
![]() |
![]() Sv: Båndtvang for hundBare 2-3 uker siden vår hund ble filleristet av en annen.
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Båndtvang for hundNei, bånd hjelper ikke alltid, har sett noen damer som har måtte surre bånd og stor bikkje rund et tre for å få litt kontroll.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() Sv: Båndtvang for hundhttp://www.smp.no/nyheter/nordre/article10981912.ece
![]() |
#6 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Båndtvang for hundJeg er allergisk mot hund (blant annet) og har såpass lite erfaring med dyr så jeg føler meg ikke komfortabel i alle settinger med hund.
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Båndtvang for hundJeg har jo hund selv og møter derfor mange ulike hunder hver eneste dag. Og det er nesten helt uten unntak de store hundene som hopper. Jeg har aldri opplevd å bli hoppet på av små hunder. Det er de store. Og så vil jeg også påpeke at selv om jeg har hund selv, og selv om jeg lufter hunden i et båndfritt område, så betyr det IKKE at jeg synes det er greit å bli hoppet på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Båndtvang for hundDen jeg fikk på meg var en golden retriever-lignende hund. Ikke valp og ikke voksen. Men veldig spretten. Jeg er ikke veldig høy, så den var helt oppi ansiktet mitt. Tipper den luktet at jeg ikke var særlig høy i hatten.
![]() |
|
|