Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-17, 21:25   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Begynte å se på "The americans" begge to, men den var det ingen av oss som likte. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det var som ikke fenget, i grunn.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-17, 21:56   #2
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har begynt på den russiske serien "The sniffer". Artig serie, men det er veldig slitsomt å følge med, siden de snakker russisk, selv om det er tekstet, så jeg ser aldri mer enn èn episode av gangen. Så nå venter jeg på flere episoder av "Shooter" og "Chesapeake Shores". Ser noen gamle episoder av "White Collar" mens jeg venter, da. Har sett den serien fire ganger, tror jeg.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-17, 20:06   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Begynte å se på "The americans" begge to, men den var det ingen av oss som likte. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det var som ikke fenget, i grunn.

Her og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-17, 22:06   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte White collar så derfor likte jeg også Suits ( starten, nå er jeg lei), Scorpion og nå Lucifer. Det er jo litt sånn uortodokse greier som hjelper det etablerte.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-17, 22:08   #5
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg prøvde Lucifer her en kveld, men jeg klarte typ 10 min før jeg måtte slutte. Er det overnaturlig?

Gammel 19-09-17, 22:39   #6
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg prøvde Lucifer her en kveld, men jeg klarte typ 10 min før jeg måtte slutte. Er det overnaturlig?

Det kan du vel egentlig si, ja. Satan er lei av helvete og vil ha ferie. Og da må han selvfølgelig flytte til Los Angeles.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-17, 22:47   #7
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Det kan du vel egentlig si, ja. Satan er lei av helvete og vil ha ferie. Og da må han selvfølgelig flytte til Los Angeles.

Ja, skjønte at det dreide seg om Satan. Los Angeles,ja. Skjønte ikke den koblingen før nå, jeg. Da jeg så den fyren med de voldsomme vingene, tror jeg det var, orket jeg ikke mer. Er nok ikke noe for meg den serien.

Gammel 19-09-17, 22:51   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lucifer er jo ikke fra vår verden, men han er ganske menneskelig på sitt barnslige og egoistiske vis likevel.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-17, 21:28   #9
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Og Westworld! Der må det jo komme ny sesong snart.

Gammel 19-09-17, 23:43   #10
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Dick Gently's Holostic Detective Agency - herlig absurd eerie basert på roman av Douglas Adams med Elijah Wood.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-17, 20:28   #11
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hostages er fra Israel. :jepp:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-17, 23:37   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hostages er fra Israel. :jepp:

Gammel 22-09-17, 21:09   #13
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Har noen sett Hotel Beau Séjour?

Gammel 22-09-17, 22:13   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Har noen sett Hotel Beau Séjour?

Vi begynte. Tror vi så 3-4 episoder.. den var ikke dårlig. Men vi prioriterte andre serier, så ble den litt avglemt. Og satt seg nok ikke så veldig.

Gammel 22-09-17, 22:27   #15
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Vi begynte. Tror vi så 3-4 episoder.. den var ikke dårlig. Men vi prioriterte andre serier, så ble den litt avglemt. Og satt seg nok ikke så veldig.

Akkurat. Vel, jeg fikk en anbefaling og så første episode, men så leste jeg en anmeldelse og fikk ikke akkurat lyst til å fortsette...

Gammel 27-09-17, 13:59   #16
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gypsy på Netflix.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 14:09   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Gypsy på Netflix.

Er den bra? Et par på jobb var ikke så imponert.

Vi har starta på «Power» på HBO. Lovende.

Gammel 28-09-17, 09:57   #18
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har sett "bloodline"? (Netflix)

Gammel 28-09-17, 09:58   #19
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Noen som har sett "bloodline"? (Netflix)

Jeg har sett første sesong, den var bra. Begynte på andre sesong, men datt av litt, så har ikke sett resten.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 09:58   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker Americans foreløpig, etter episode 2.
Har falt for krim på NRK igjen også, Rebecka Martinsson.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.