|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Anbefal meg en TV-serieEtter jeg så ferdig Suits har jeg begynt på White collar. Er i sesong 2 nå, men er ikke sånn superhekta.
![]() |
#82 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Anbefal meg en TV-serieVi ser "New girl" nå. Deilig useriøst og morsom serie, og det er godt med noen slike innimellom. Vi er iallefall litt hekta
![]() |
#83 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en TV-serieJeg nevner denne i Kostymedramatråden også, men Outlander var litt sånn "Braveheart meets The midwife", og både fryktelig romantisk og velspilt: http://www.imdb.com/title/tt3006802/episodes
Mvh Billa ![]() ***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis Sist redigert av Billa : 31-08-15 kl 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Anbefal meg en TV-serieJeg er på stadig leting etter nye serier.
![]() |
#89 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en TV-serieSense8 på Netflix! Noe av det beste jeg har sett. Litt forvirrende i starten, men når alt detter på plass, så er det bare... vakkert!
![]() |
#90 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Anbefal meg en TV-serieJeg har nettopp pløyd meg gjennom:
![]() |
#93 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Anbefal meg en TV-serieJeg har sett unreal i det siste. Anbefales. Finnes på amerikansk iTunes trur eg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Anbefal meg en TV-serieJeg har nettopp pløyd meg gjennom alle sesongene av Friends.
![]() |
![]() |
#95 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Anbefal meg en TV-serieJeg så første episode av Lie to me nå nettopp. Veldig interessant.
![]() |
#96 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Anbefal meg en TV-serieIkke akkurat serie-serie, men Last week tonight med John Oliver kan anbefales. Fikk meg akkurat hbo nordic og 15-åring en og jeg koser oss med en episode til kvelden. Genial måte å forklare h or insane verden egentlig er, satt på spissen.
![]() |
#98 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Anbefal meg en TV-serieNoen som har sett HBOs Ballers? Den virker lovende, og tenkte jeg måtte få sett noen episoder. Er vel ikke videre fan av Dwayne Johnson, men med navn som Richard Schiff og Rob Corddry så er jeg med. Dog er det mest synopsis'en jeg ble interessert i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Anbefal meg en TV-serie
The Fall var ordentlig creepy. Jeg slukte den serien, men synes det var skikkelig ubehagelig å se på.
![]() |
#100 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anbefal meg en TV-serie
Ja, jeg har sett tre episoder og er enig. Det er noe med kontrastene som er fryktelig ubehagelige.
![]() |
|
|