Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken type side by side på arbeidsplass?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Les igjennom teksten
Alternativ 1 4 66,67%
Alternativ 2 2 33,33%
Ettersom det ikke skal være noen brokkoli i, så vil jeg ikke uttale meg. 0 0%
Deltakere: 6. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-15, 13:22   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type side by side på arbeidsplass?

Personlig så syns jeg at alternativ 2 virker mest fornuftig ettersom vi får større og mer oversiktilig kjøleskapdel. Om man kjøper et egnet redskap til å ta ut isbiter med så overlever vi nok at man må åpne frysedelen. Ikke optimalt, men viktigere med større kjøledel. Jeg er dog usikker på om det høres fornuftig ut for jeg hadde ønsket at isbitene kom ut der vanndispenseren er.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-15, 13:33   #2
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Alternativ 1 fordi:

- Folk kommer ikke til å huske hvor ting er plassert og ender opp med irritere seg over å måtte å åpne alle tre dørene og lete før de finner det de vil ha, med ei dør ser du alt med en gang.
- Isbiter og vann samme sted.

Ok, det blir litt stor fryser, men på sommeren kan dere fylle fryseren med is. 4 esker kroneis og den er full .

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-15, 13:36   #3
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville valgt alternativ 2 siden frysing ikke er så nødvendig. Tror jeg skal stille ønske om et slikt i heimen også, bare at vi virkelig ikke trenger fryser oppe på kjøkkenet i det hele tatt.

Jeg skal ikke okkupere tråden ved å spørre om noen vet om et side by side helt uten fryser.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.