|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Min er en av få på laget som ikke har karbondrakt. Noen har en i hver farge, virker det som.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?
Sprøtt. Merker de faktisk forskjell? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Akkurat i år har ungene bare en fritidsaktivitet her, men den ene er opptatt med denne fire dager i uka. Vi betaler 1000 kr i kontingent i året for det ene barnet + utstyr for omtrent det samme hvert år, og 800 kr i halvåret for det andre barnet. Det skulle vel bli sånn ca. 3600 i året. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Vi ligger skyhøyt over dere andre.
|
|
|
|
#5 |
|
Klar
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Turningen for 6-åringen kostet vel ca 2000 for hele året + oppfordring om å kjøpe en spesiell turndrakt til 500 kr. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Hm. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Fotballakademiet får du i det minste skattefradrag for.
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Det var helt utrolig billig. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Begge spiller fotball. Medlemskap i klubben koster 350, treningsavgift er 1700 og så er det dugnadsavgift på 1150 (som man kan slippe mot å gjøre 3dugnader på a-lagskamp). Laget til snuppa betaler i år kr 500 ekstra for en profesjonell trener. Utstyret koster ikke all verden. De må ha sko og leggskinn.
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Mellomste har akkurat sluttet på ridning som kostet 12.000 i året + utstyr til noen tusen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Eldste går på cheerleading. Vi har fått overslag over forventede kostnader for sesongen 15/16, kr 16500,-. I tillegg kommer treningstøy, sko, eventuelle camper og lommepenger til turene de skal på, så vi havner nok fort på 20000,-.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Min går på kampsport som koster 300 i måneden gjennom hele året, pluss tre samlinger a 500, pluss utstyr. I tillegg så kommer svømming på ca 4000 i året.
|
|
|
#14 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Vanskelig å vite hva jeg skal ta med. Han står slalåm, men ikke organisert. Så vi bruker jo mye penger på heiskort og skiutstyr, men teller det som fritidsaktivitet? Samme med skøyter. Han har fullt bandyutstyr, men han spiller ikke på lag lenger, kun med kompiser. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Vi har også slalåm ja. Siden det ikke er organisert, så tok jeg ikke med det. Men det koster.
|
|
|
#16 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Mine spiller fotball.
|
|
|
|
#17 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?To (tre) barn på speider koster 3500,- i året. I tillegg kommer utstyr som klær, skotøy, soveposer, tursekker, kniver etc. Helgetur (ca to i halvåret) koster rundt 500, leir på sommeren alt fra 1500-6000,- (pr barn, ingen søskenmoderasjon).
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 10-09-15 kl 20:49. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Her var det jo ekstremt store forskjeller! Både på hver aktivitet, men også hva samme aktivitet koster! Jeg skjønner jo nå at det ikke er rart mange ikke har råd, og ser at kanskje ikke ishockey er så dyrt likevel, når jeg ser andre tall i tråden.
|
|
|
#19 |
|
bits and pieces
|
Hotell?
|
|
|
|
#20 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Laget til eldstemann her skulle også på cup på Lillehammer i januar. Da skulle de bo på hotell. Vi meldte han ikke på den cupen.
|
|
![]() |
|
|