|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva gjør dere på lørdagskvelden?Og fredag, for den saks skyld?
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Jeg var på jentetur sist helg, denne helgen er mannen på guttetur, så ungene og jeg skal på kino å se Bølgen og ut å spise middag. Nå er mine ungdommer, så det blir jo noe ganske annet mht leggetid.
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Jeg NYTER å ikke gjøre noen ting jeg. Virkelig. Så forsøker ikke ha altfor mye å gjøre i helgene. Men denne helgen er vi bedt bort, og vi får besøk, så litt som skjer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Vi spiller brettspill, ser film, bygger plastmodeller eller legger puslespill. Ikke så veldig spennende her heller akkurat. Men mange lørdagskvelder er vi jo på tur med telt, da leser vi når ungene har lagt seg.
![]() |
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Vi prøver å få til en hjemme-date i ny og ne. Da lager vi god mat sammen, drikker litt vin, spiser mens vi bare har på musikk og ungene er lagt. Tente lys, fine servietter, osv.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Vi pleier å lage mat etter fireåringen har lagt seg, se litt tv eller en serie sammen. Vi prøver å være bevisst på å henge sammen, da det er lett i hverdagen å havne bak hver sin skjerm. Vi spiller spill, diskuterer, hører på musikk. Nå har vi nyfødt baby så nå blir det gjerne litt soving på skift |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?
Neida, jeg er ikke redd for å kjede meg - men det blir litt asosialt å sitte i hvert sitt hjørne og klo på noe kjedelig på tv, liksom - eller bare sitte med nettbrett.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Denne helgen jobber mannen, barna hos storesøster og jeg halvsyk. Så tv-kontrollene på bordet, strikketøy og nettbrett. Kjeder meg egentlig, har vært sykemeldt i 5 uker, og iallefall tre uker til med sykemelding. Helsikens streptokokkar......
![]() |
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Jeg er jo da singel og har to små, så her går det i trening, div. hobbier eller kanskje en film eller serie.
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Vi gjør som regel noe superspennende
![]() |
#12 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Minst mulig så lenge vi ikke har planer. Jeg elsker helger hvor vi bare gjør ikke noe, eller hva vi vil. Men vi har som regel taco på fredager, og ofte ost og kjeks og sånt på lørdager. Vi glor på tv og suser rundt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Vi sløver i sofaen og spiser karbomat og godteri. Drikker vin. Surfer eller ser en film. Jeg tar meg som regel en høneblund. Schikkelig spennede.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Vi gjør noe sammen, ofte er Heremannen med en god stund (12), dvs ser på film/TV/serie og ligger da i samme sofa, jeg på armen hans (vi fjerner ene sofaputen så vi får bedre plass). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Vi pleier å ha nettfrie og tv-frie kvelder med ungene, og da spiller vi brettspill eller kort. Kjæresten og jeg har også noen kvelder vi ikke ser på tv eller surfer på nettet, men kun prater sammen. Som oftest velger vi en film eller en tv-serie og ser den sammen. Da sitter jeg i armkroken hennes og strikker mens vi ser på. Når vi har ungefrie kvelder, hender det at vi går på kino eller er på besøk, men vi er nok ganskekjedelige vi også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
snur
|
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Akkurat nå har vi nettopp spist god gammeldags hjemmelaget pizza med tykk bunn og nå ser vi på Skal vi danse
![]() |
#17 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?God middag rundt 19.30, gullrekka og godis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?Jeg synes den perfekte helgekveld er å lage god mat sammen og å se på film alle fire. Jeg har ikke behov for spennede helgekvelder - jeg vil at de skal være nære og avslappende.
![]() |
#19 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?
Samme her, jeg foretrekker familiekveld fremfor alt annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|