Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva gjør dere på lørdagskvelden?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-15, 14:18   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Hva gjør dere på lørdagskvelden?

Og fredag, for den saks skyld?

Det gikk opp for meg i går at vi er litt kjedelige, kanskje litt for kjedelige og trenger litt inspirasjon til å kvikne til litt i heimen. Så da tenkte jeg høre hva dere holder på med i helgene?

Vi har ei lita jente på 1,5 år, som jo snorker søtt kl 20 så det er etter da jeg mener - og mens vi er hjemme.

Nå er egentlig helg og hverdag ganske lik = etter åtte så sitter vi og glor i hvert vårt nettbrett ei stund, mens vi ser på (kjedelig) tv, og så strikker jeg kanskje litt, og blir trøtt kl 23 og sånn går nå dagan.

Nå er jeg spent på hva dere andre driver med!
Give me inspiration!

Gammel 19-09-15, 14:21   #2
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør dere på lørdagskvelden?

Jeg var på jentetur sist helg, denne helgen er mannen på guttetur, så ungene og jeg skal på kino å se Bølgen og ut å spise middag. Nå er mine ungdommer, så det blir jo noe ganske annet mht leggetid.

Men de helgene vi er hjemme alle sammen lager vi noe godt å spise til kvelden og ser en film sammen els.

Gammel 19-09-15, 14:34   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg NYTER å ikke gjøre noen ting jeg. Virkelig. Så forsøker ikke ha altfor mye å gjøre i helgene. Men denne helgen er vi bedt bort, og vi får besøk, så litt som skjer.

Om jeg var redd for å kjede meg hjemme, så ville jeg invitert gjester.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 14:35   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi spiller brettspill, ser film, bygger plastmodeller eller legger puslespill. Ikke så veldig spennende her heller akkurat. Men mange lørdagskvelder er vi jo på tur med telt, da leser vi når ungene har lagt seg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 14:43   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vi prøver å få til en hjemme-date i ny og ne. Da lager vi god mat sammen, drikker litt vin, spiser mens vi bare har på musikk og ungene er lagt. Tente lys, fine servietter, osv.

Gammel 19-09-15, 14:47   #6
Serena
Superduperaktiv

Medlem siden: Sep 2008
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Vi pleier å lage mat etter fireåringen har lagt seg, se litt tv eller en serie sammen. Vi prøver å være bevisst på å henge sammen, da det er lett i hverdagen å havne bak hver sin skjerm. Vi spiller spill, diskuterer, hører på musikk. Nå har vi nyfødt baby så nå blir det gjerne litt soving på skift

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 14:48   #7
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg NYTER å ikke gjøre noen ting jeg. Virkelig. Så forsøker ikke ha altfor mye å gjøre i helgene. Men denne helgen er vi bedt bort, og vi får besøk, så litt som skjer.

Om jeg var redd for å kjede meg hjemme, så ville jeg invitert gjester.

Neida, jeg er ikke redd for å kjede meg - men det blir litt asosialt å sitte i hvert sitt hjørne og klo på noe kjedelig på tv, liksom - eller bare sitte med nettbrett.

Kjekt å høre hva dere finner på!

Gammel 19-09-15, 17:38   #8
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Denne helgen jobber mannen, barna hos storesøster og jeg halvsyk. Så tv-kontrollene på bordet, strikketøy og nettbrett. Kjeder meg egentlig, har vært sykemeldt i 5 uker, og iallefall tre uker til med sykemelding. Helsikens streptokokkar......
Vanligvis er vi veldig sosiale, og mye på reis i helgene, eller vi har besøk. Er vi alene så er det oftest pizza med ungene, som så forsvinner til sitt, før vi ser film eller serier.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 18:16   #9
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Spiser pizza og ser film/tv-serie. *tradisjonelle*

Gammel 19-09-15, 18:22   #10
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg er jo da singel og har to små, så her går det i trening, div. hobbier eller kanskje en film eller serie.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 18:24   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi gjør som regel noe superspennende Som å ligge henslengt i sofaen og se tv-serier og filmer Har vi barnefri kan vi dra på kino, eller finner på noe sammen med noen (konsert etc), men det er liksom ikke hver måned da.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 18:48   #12
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minst mulig så lenge vi ikke har planer. Jeg elsker helger hvor vi bare gjør ikke noe, eller hva vi vil. Men vi har som regel taco på fredager, og ofte ost og kjeks og sånt på lørdager. Vi glor på tv og suser rundt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 18:53   #13
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi sløver i sofaen og spiser karbomat og godteri. Drikker vin. Surfer eller ser en film. Jeg tar meg som regel en høneblund. Schikkelig spennede.

Når vi har barnefri, hender det at vi drar på kino. Men da må vi ha bestilt billetter på forhånd, for ellers så gidder vi ikke når det kommer til stykket.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 18:55   #14
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi gjør noe sammen, ofte er Heremannen med en god stund (12), dvs ser på film/TV/serie og ligger da i samme sofa, jeg på armen hans (vi fjerner ene sofaputen så vi får bedre plass).

Vi kan også spille brettspill, men faktisk aldri alene vi to.

Eller så er vi hos venner, har venner hos oss, er på hyttetur, eller går ut og spiser.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 20:42   #15
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Vi pleier å ha nettfrie og tv-frie kvelder med ungene, og da spiller vi brettspill eller kort. Kjæresten og jeg har også noen kvelder vi ikke ser på tv eller surfer på nettet, men kun prater sammen. Som oftest velger vi en film eller en tv-serie og ser den sammen. Da sitter jeg i armkroken hennes og strikker mens vi ser på. Når vi har ungefrie kvelder, hender det at vi går på kino eller er på besøk, men vi er nok ganskekjedelige vi også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 20:45   #16
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå har vi nettopp spist god gammeldags hjemmelaget pizza med tykk bunn og nå ser vi på Skal vi danse

Til vanlig slenger vi ofte på en film som passer for alle. Om ungene rømmer hver til sitt så blir det voksenfilm. Altså veldig spennende

Gammel 19-09-15, 20:47   #17
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

God middag rundt 19.30, gullrekka og godis.
Litt ipad - surfing og slenge på sofaen.
Total avslapping og kos med hele familien.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 20:47   #18
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den perfekte helgekveld er å lage god mat sammen og å se på film alle fire. Jeg har ikke behov for spennede helgekvelder - jeg vil at de skal være nære og avslappende.

Av og til er det samvær med venner eller skikkelig party - og det er stas det. Men down to earth lørdagskveld i stua er akkurat det vi alle ønsker oss etter hektisk hverdag.

Gammel 19-09-15, 20:51   #19
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg synes den perfekte helgekveld er å lage god mat sammen og å se på film alle fire. Jeg har ikke behov for spennede helgekvelder - jeg vil at de skal være nære og avslappende.

Av og til er det samvær med venner eller skikkelig party - og det er stas det. Men down to earth lørdagskveld i stua er akkurat det vi alle ønsker oss etter hektisk hverdag.

Samme her, jeg foretrekker familiekveld fremfor alt annet.
Koser meg skikkelig.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 22:21   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikveld har vi tatt oppvasken i badekaret
Uten vann og oppvaskmaskin på kjøkkenet

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.