Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Da er årets ferie i boks.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-07, 23:34   #1
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Da er årets ferie i boks.

Det blir ikke mest ferie på meg i år, jeg begynte i ny jobb 1.mars og har ikke råd til å ta ubetalt ferie i tillegg til å reise bort.
(men noen dager får jeg jobbet inn da uten problemer)
Så i dag er ferien klar, i august reiser mannen min og jeg til Finland og Mummiland med de to minste. Eldste skal være med min niese og hennes sønn til Kreta den uka. (min niese er 3 år ygre en meg, og hennes sønn er 1 år eldre en eldstegutten min)
Vi blir ikke lenge borte da. Reiser til Stockholm søndag og er hjemme igjen på onsdag.
Men to hele dager blir det nesten i Finland siden det er nattseilinger. Har tatt den varianten før, men også hatt en tur med ekstra overnatting. (da var vi 4 familier som dro da)
Føler liksom at vi får ta turen til Mummiland med mistegutten vår, siden vi har vært der før med de to andre.


Første uka i juli reiser gubben og gutta på tur uten meg.
Da skal de til Trysil. De reiser søndag og er tilbake torsdag, og det koster bare 400,- . Det er firmaet mannen jobber i som eier den hytta da.
God plass får de i allefall for det er sengeplass til 10 stk.

Så nå er det bare å manne seg opp til å jobbe noen lørdager og søndager, for å få litt fri.
Har jobbet en lørdag og n søndag til nå da så jeg har nesten to hele fridager allerede. Men noen til må jeg jobbe, for jeg skal ha et par dager fri i juli også.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no