|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Damenes aften på BohusJa det skal jeg snart. Det skal være foredrag av Halvor Bakke. Er det noen som har vært i år? Fortell hva mer som skjer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damenes aften på BohusJeg har også meldt meg på en sånn kveld, og lurer veldig på om det er verdt det. Jeg har et annet arrangement samme kveld (foredrag av stortingspolitiker "Vampus") og lurer på om det er bedre å gå dit.
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() Sv: Damenes aften på BohusJeg skjønner ikke hvorfor et arrangement på et byggvarehus som handler om høstens trender og stiler må forbeholdes kvinner. Eller hvorfor et arrangement på et byggvarehus der målgruppen er kvinner må handle om trender og stiler. Det finnes damer som er opptatt av andre ting enn dette når det kommer til hus. Jeg er en surpomp og synes dette er et arrangement som bygger opp under kjønnsfordommer. Det er ikke noe jeg blir opprørt over, men jeg blir mildt irritert. Så svaret er nei, noen har ikke vært på dette i år.
![]() |
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Damenes aften på BohusDet var ikke meningen å virke som surpomp. Selv om jeg er enig med noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damenes aften på Bohus
Enig. Nå er jeg usedvanlig uinteressert i oppussing og interiør i utgangspunktet, men skulle jeg mot formodning bli det, hadde jeg aldri i verden troppet opp på noe med tittelen "Damenes aften".
![]() |
#8 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Damenes aften på BohusKraist! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damenes aften på BohusJeg var vel kanskje aller mest interessert i 20 % avslag på hele varehuset.
![]() |
#11 |
This is normal!
|
Men det er da ikke undertøy de skal kikke på eller noe annet intimt. Og det finnes menn som er interessert i trender og interiør. Kunne de ikke invitert til Trend- og interiøraften i stedet?
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jeg burde vært målgruppe. Jeg er svært interessert i interiør. Puter og gardiner også, ikke bare møbler. Kommer fortsatt aldri i livet til å dra på noe som helst som kalles "damenes aften".
Tja. Uten heterofile menn tilstede, i hvert fall. Det er jo åpenbart en mannlig foredragsholder, men han telles kanskje ikke siden han er homofil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Damenes aften på BohusVeldig enig med noen, jeg synes slike kvelder er überteite. Avslag eller ei, det kan da være kundekveld? Hvorfor må det være forbeholdt det ene kjønnet?
![]() |
#15 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Damenes aften på BohusVi pusset opp et helt hus for to år siden, og da var jeg på et tilsvarende arr på et annet byggevarehus. Helt topp, de hadde masse gode tilbud, deilige snitter og et forholdsvis kjedelig foredrag jeg klarte å holde ut, men jeg fikk mye god informasjon og tips jeg ellers ikke hadde fått da de hadde satt opp flere tema-stand med diy-prosjekter og bruksområder på feks bengalakk og div produkter, samt rabatter på en hel rekke produkter jeg var på jakt etter.
![]() |
#16 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damenes aften på BohusHvorfor ønsker noen å "kikke på møbler uten menn til stede"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damenes aften på BohusJeg var i fjor med Halvor Bakke, og syntes det var veldig greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Damenes aften på BohusSpiller det noen rolle? Det finnes tydeligvis kvinner som synes dette er midt i blinken, de fleste kveldene er jo fullbooket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Damenes aften på BohusFikk dette konseptet (som har vært en suksess for Bohus) presentert i rent markedsføringsperspektiv. Utgangspunktet er jo ikke tatt ut av det blå, det er på bakgrunn i hvor mye kvinner bestemmer og kjøper når det kommer til interiør i hjemmet. I følge undersøkelser bestemmer kvinner i parforhold opp mot 80 % av møbel og interiørkjøpene. Selv om det selvsagt ikke er slik hos alle, er dette noe møbelkjedene har plukket opp i sine markedsføringsplaner. IKEA plukker for eksempel ut kjente interiørbloggere, alle kvinner, og gir de en forvisning før høstens katalog. For å spre ordet til, kvinner. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|