Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg den perfekte julekjole for hyttefeiring!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-15, 20:29   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.666
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg den perfekte julekjole for hyttefeiring!

Jeg skal feire jul på hytte på fjellet og ønsker meg en julekjole som er i kategorien komfortabel.

Kriterier:
-I rød, burgunder (eventuelt en jordfarge)
-Enkel
-Knelang
-Helst langermet
-Ikke utringet
-I mykt stoff, men ikke i ull eller veldig varm fleece

Forslag?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-15, 21:04   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.307
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg den perfekte julekjole for hyttefeiring!

Denne fra Lindex likte jeg, men fargen er kanskje ikke helt riktig.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-15, 22:44   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.428
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg den perfekte julekjole for hyttefeiring!

Enkel, mener du da lite/ikke mønster?

Synes denne var fin, har en i samme gata fra i fjor, liker den veldig godt, og kunne gjerne hatt en hyttefeiring i den.

http://www.hm.com/no/product/36041?article=36041-A

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-15, 22:48   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg den perfekte julekjole for hyttefeiring!

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Denne fra Lindex likte jeg, men fargen er kanskje ikke helt riktig.


Fin hverdagskjole.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-15, 05:30   #5
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.391
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg den perfekte julekjole for hyttefeiring!

Hva med disse, fra ko:ko?
http://cdn.mystore3.no/cdn/333_500/k...aud_rosa_1.jpg

I kordfløyel:
http://cdn.mystore3.no/cdn/333_500/k...ole_raud_1.jpg

I velour:
http://cdn.mystore3.no/cdn/333_500/k...ole_raud_1.jpg

Denne har jeg selv, i kordfløyel:
http://cdn.mystore3.no/cdn/333_500/k...r_d_rosa_2.jpg

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-15, 18:29   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.666
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg den perfekte julekjole for hyttefeiring!

Takk for tips!

Jeg liker ikke knyting i livet, så den første utgår. Den HM-kjolen var veldig fin, men litt kort. ko.ko må vel være det nærmeste jeg kan komme julete hyttekjole?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-15, 00:39   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.907
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg den perfekte julekjole for hyttefeiring!

Kjole nummer 2 som Madicken viser her er på ko:kos julekalender 9. og 10. desember - nedsatt til kun kr 500. Er det et tegn?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-15, 09:22   #8
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.391
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg den perfekte julekjole for hyttefeiring!

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Kjole nummer 2 som Madicken viser her er på ko:kos julekalender 9. og 10. desember - nedsatt til kun kr 500. Er det et tegn?

Et tegn! Og nå har jeg plutselig en rød i tillegg til den rosa varianten jeg hadde fra før.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-15, 09:31   #9
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.036
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg den perfekte julekjole for hyttefeiring!

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Kjole nummer 2 som Madicken viser her er på ko:kos julekalender 9. og 10. desember - nedsatt til kun kr 500. Er det et tegn?

Takk for tipset; har bestilt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-15, 09:45   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.907
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg den perfekte julekjole for hyttefeiring!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Takk for tipset; har bestilt.

Så bra! Jeg har den siste som Madicken viser, bare i grønt og svart - regner med det er samme cordstoff som i din, og det er veldig behagelig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-15, 18:59   #11
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.930
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg den perfekte julekjole for hyttefeiring!

Hva slags størrelse er du LilleT? me&i har noen igjen nå på salg til 40% ut uka. http://www.meandi.com/no/voksenklaer/113/voxne.aspx

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no