Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva om Donald Trump blir president?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-18, 10:04   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Tank at de mest indignerte moralske USA-folka synes han er en flott fyr. OMG!!!

Gammel 23-08-18, 10:47   #2
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Tank at de mest indignerte moralske USA-folka synes han er en flott fyr. OMG!!!

Jeg har sett det forklart med anger og tilgivelse. Det at Pence er visepresident gjør at store kristne grupper godtar mye rart fra Trumf.

Gammel 23-08-18, 11:25   #3
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Det jeg synes er litt rart er at han julebukken vurderer å benåde han ene det har vært blest om i det siste (husker ikke navnet). Er det så lettvint, altså...? Vær venn med presidenten,gjør en tabbe og bli benådet,så vi kan feie det du har gjort under teppet...?

Sist redigert av Rabbit : 23-08-18 kl 12:43. Årsak: Autokorrekt
Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 23-08-18, 10:11   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenker på rabalderet som var rundt Clinton og Lewinski. Skal si amerikanerne har fått pushet noen grenser når det gjelder den moralske vandelen til landets president.

Gammel 23-08-18, 12:33   #5
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Tenker på rabalderet som var rundt Clinton og Lewinski. Skal si amerikanerne har fått pushet noen grenser når det gjelder den moralske vandelen til landets president.

Clinton var jo et dydsmønster sammenlignet med nåværende nisse.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 23-08-18, 17:46   #6
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Clinton var jo et dydsmønster sammenlignet med nåværende nisse.

Ja det synes nu jeg også.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 23-08-18, 14:09   #7
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser nyheter på CNN, de følger denne saken tett, intervjuet med Carl Bernstein var interessant. Man vil alltid ha hardbarka republikaner Trump-elskere, men alle de som tvilte og lot tvilen komme "tiltalte" til gode (de var det mange av i 2016), de ser nå ut til å snu.

Det er mellomvalg nå i november og det spås å bli et "blodbad" for selv de mest innbitte republikanske statene.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_20180823_140143.jpg (310,7 KB, 43 visninger)
Gammel 24-08-18, 13:32   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå var jeg aldri tilhenger av Fru Clinton heller, men for en merkelig følelse det må være å bivåne denne presidenten i full vigør. Tenk å se på dette her, og vite "Han der tapte jeg for." Så absurd.

Gammel 31-08-18, 15:53   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som alle som følger Aftenpodden vet, så er Stay tuned with Preet en strålende podcast særlig til å følge med på de finurlige juridiske utviklingene i Trumpomania. Støtter anbefalingen!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 31-08-18, 23:15   #10
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sitter og ser på Aretha Franklins bisettelse, og der er de noen friske beskrivelser av "the orange idiot". Vel verdt å høre på! rundt 23.10. Det er Michael Eric Dyson(?) som snakker - utrolig morsomt å lytte til.

Gammel 26-03-19, 08:57   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så er Mueller-rapporten ferdig, og for et antiklimaks...

Nå er den jo nøye filtrert av Barr, så det blir spennende å se hva som kommer frem etter hvert, men jeg er egentlig ikke overrasket over at det ikke er bevist collusion. Jeg har hele tiden tenkt at det ikke trengtes collusion før valget, fordi russerne og Trump-kampanjen hadde så åpenbart felles interesser, at det ikke var nødvendig å "bestemme seg" for å samarbeide. Putin ville ha Trump (anti-Nato, anti-globalisering, og generelt destabiliserende), Trump ville ha Trump.

På obstruction virker det som om det er tvil, og det er uansett trøblete å lage en sak om obstruction når det ikke er bevist en underliggende kriminell handling man prøver å skjule, selv om det er mulig rent juridisk.

Jeg syns det er mye mer interessant å snakke om hvorfor russerne ville ha Trump, og syns det er rart at demokratene ikke snakker om DET, og heller om collusion.

Har dere fulgt med? Hva tror dere kommer fremover?

Gammel 26-03-19, 09:35   #12
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det er mye mer interessant å snakke om hvorfor russerne ville ha Trump, og syns det er rart at demokratene ikke snakker om DET, og heller om collusion.

Har dere fulgt med? Hva tror dere kommer fremover?

Ja, sant det er rart at ikke demokratene bruker det for det det er verdt? Det er jo slått fast at russisk innblanding forekom.

Når man leser Fox (know thy enemy) så virker det som om det over hodet ikke spiller noen rolle, så lenge resultatet ble Trump og ikke de onde barnemyrdende globalistene i det demokratiske partiet. Denne kultmentaliteten er veldig skremmende!

Gammel 26-03-19, 09:05   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart jeg følger med. I løpet av Mueller-etterforskningen er det fire? fem? av Trumps nærmeste medarbeidere som er siktet og dømt for ymse snusk. Det er ikke noe antiklimaks i mine øyne, det SJUKE er hva slags vulgært pjatt man lar presidenten ytre uten at det blir noen konsekvens.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 26-03-19, 09:22   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er ingen av dem som er dømt for collusion, alt har vært i sammenheng med obstruction. Så jeg lurer veldig på om det kommer til å bli noen riksrett, eller om de kommer til å la det gå, og hvilken konsekvens det får for valgkampen, og hva tilhengerne hans vil bruke dette til, og, ja.

Gammel 21-08-19, 09:22   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå synes jeg virkelig at fyren går over alle støvleskaft.

Ikke at det har noen store konsekvenser for liv og helse som en del av de andre horrible beslutningene han tar/ikke tar, men å kansellere et statsbesøk til Danmark fordi han ikke får kjøpe Grønland. Han var blitt invitert av Dronningen.

Kan amerikanerne faktisk klare å gjenvelge denne fyren?

Gammel 21-08-19, 09:44   #16
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ikke at det har noen store konsekvenser for liv og helse som en del av de andre horrible beslutningene han tar/ikke tar, men å kansellere et statsbesøk til Danmark fordi han ikke får kjøpe Grønland. Han var blitt invitert av Dronningen.

Til det siste du spør om: Ja, det tror jeg. Faktisk. Og det er til å bli kvalm av. Eller mulig det er jeg som bare er nødt å forberede meg på at han blir gjenvalgt, for hvis ikke tror jeg jeg kommer til å... jeg vet ikke.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 21-08-19, 10:00   #17
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Dette var det jeg prøvde å skrive her i dag tidlig, men rota det til gjorde jeg. Takk for at du tok ansvar. Jeg skal i hvert fall lese denne.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-08-19, 19:52   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De må det, for ellers blir de en sosialistatat, med åpne grenser og fli flyt av kriminelle invandrere.

(Jeg har altfor mange, våpenrabiate, Trumptilhengere i min amerikanske bekjentskapskrets. )

Gammel 21-08-19, 09:23   #19
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han er jo tydeligvis tre år gammel.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 21-08-19, 09:24   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Han er jo tydeligvis tre år gammel.

Ja, dette er "jeg gidder ikke komme i bursdagen din når du ikke gjør som jeg sier"-oppførsel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.