|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Tank at de mest indignerte moralske USA-folka synes han er en flott fyr. OMG!!!
|
|
#2 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?
Jeg har sett det forklart med anger og tilgivelse. Det at Pence er visepresident gjør at store kristne grupper godtar mye rart fra Trumf.
|
|
#3 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Det jeg synes er litt rart er at han julebukken vurderer å benåde han ene det har vært blest om i det siste (husker ikke navnet). Er det så lettvint, altså...? Vær venn med presidenten,gjør en tabbe og bli benådet,så vi kan feie det du har gjort under teppet...? Sist redigert av Rabbit : 23-08-18 kl 12:43. Årsak: Autokorrekt |
|
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Tenker på rabalderet som var rundt Clinton og Lewinski. Skal si amerikanerne har fått pushet noen grenser når det gjelder den moralske vandelen til landets president.
|
|
#5 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Clinton var jo et dydsmønster sammenlignet med nåværende nisse. |
|
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg ser nyheter på CNN, de følger denne saken tett, intervjuet med Carl Bernstein var interessant. Man vil alltid ha hardbarka republikaner Trump-elskere, men alle de som tvilte og lot tvilen komme "tiltalte" til gode (de var det mange av i 2016), de ser nå ut til å snu.
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Nå var jeg aldri tilhenger av Fru Clinton heller, men for en merkelig følelse det må være å bivåne denne presidenten i full vigør. Tenk å se på dette her, og vite "Han der tapte jeg for." Så absurd.
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Som alle som følger Aftenpodden vet, så er Stay tuned with Preet en strålende podcast særlig til å følge med på de finurlige juridiske utviklingene i Trumpomania. Støtter anbefalingen!
|
|
#10 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Sitter og ser på Aretha Franklins bisettelse, og der er de noen friske beskrivelser av "the orange idiot". Vel verdt å høre på! rundt 23.10. Det er Michael Eric Dyson(?) som snakker - utrolig morsomt å lytte til.
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Så er Mueller-rapporten ferdig, og for et antiklimaks...
|
|
#12 |
|
Fola Blakken
|
Ja, sant det er rart at ikke demokratene bruker det for det det er verdt? Det er jo slått fast at russisk innblanding forekom.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Klart jeg følger med. I løpet av Mueller-etterforskningen er det fire? fem? av Trumps nærmeste medarbeidere som er siktet og dømt for ymse snusk. Det er ikke noe antiklimaks i mine øyne, det SJUKE er hva slags vulgært pjatt man lar presidenten ytre uten at det blir noen konsekvens. |
|
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Men det er ingen av dem som er dømt for collusion, alt har vært i sammenheng med obstruction. Så jeg lurer veldig på om det kommer til å bli noen riksrett, eller om de kommer til å la det gå, og hvilken konsekvens det får for valgkampen, og hva tilhengerne hans vil bruke dette til, og, ja.
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Nå synes jeg virkelig at fyren går over alle støvleskaft.
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Til det siste du spør om: Ja, det tror jeg. Faktisk. Og det er til å bli kvalm av. Eller mulig det er jeg som bare er nødt å forberede meg på at han blir gjenvalgt, for hvis ikke tror jeg jeg kommer til å... jeg vet ikke. |
|
|
|
|
#17 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Dette var det jeg prøvde å skrive her i dag tidlig, men rota det til gjorde jeg. Takk for at du tok ansvar. Jeg skal i hvert fall lese denne. |
|
|
|
|
#18 |
|
Slumrende Ullteppe
|
De må det, for ellers blir de en sosialistatat, med åpne grenser og fli flyt av kriminelle invandrere.
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Han er jo tydeligvis tre år gammel.
![]() |
|
|