Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Nokre Fitbit-spørsmål

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-16, 20:56   #1
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.254
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Har du flyttet?! Det har jeg faktisk ikke oppdaget engang. Klart jeg kan besøke deg en etasje lenger opp, kan gjøre det flere ganger om dagen, jeg.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 20:51   #2
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.081
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Hm. Tenkte eg skulle sjekke kaloriforbruket i løpet av yogapraksisen, men det nekta fitbiten å vere med på. Blei det for treigt til at han registrerte det som trening?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 10:31   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hm. Tenkte eg skulle sjekke kaloriforbruket i løpet av yogapraksisen, men det nekta fitbiten å vere med på. Blei det for treigt til at han registrerte det som trening?

Du kan stille inn yoga som en egen exercise, som du altså kan velge på lik linje med bike, hike, bootcamp etc - men det må du velge på PC, ikke gjennom appen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 13:05   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Du kan stille inn yoga som en egen exercise, som du altså kan velge på lik linje med bike, hike, bootcamp etc - men det må du velge på PC, ikke gjennom appen.

Nei, jeg kan gå inn på treningsøkta i etterkant og velge categorize work out, og om jeg søker etter yoga da, så får jeg det opp og kan velge det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 14:51   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, jeg kan gå inn på treningsøkta i etterkant og velge categorize work out, og om jeg søker etter yoga da, så får jeg det opp og kan velge det.

Jada, men hvis du velger i forkant tracker den litt andre ting (som f.eks. fart ved løping). På bootcamp ble den mye mer nøyaktig da den visste hva jeg holdt på med enn da jeg la det inn i etterkant.

Poenget mitt var at HVILKE øvelser som skal ligge ferdiginnstilt på Exercise må gjøres på PC og ikke app. Nå kan det være annerledes på Charge enn Surge, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 20:54   #6
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.444
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Hvis du holder inne knappen til det vibrerer så betyr det at du starter en treningsøkt. Gjør det samme når du skal avslutte økten.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 21:01   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.081
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Ja, det var jo det eg gjorde. Eg har starta ein del økter no, men i dag vart det ikkje registrert liksom.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-16, 22:45   #8
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.444
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Hmmm... rart. Det har jeg aldri opplevt, men så har jeg ikke vært på yoga heller da

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 08:34   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.081
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Skal sjekke att neste gong. Men det med at ein får opp navn på den som ringer, det får eg ikkje til altså nokon som har tips? Har prøvd å sette opp på nytt, men det hjalp ikkje.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 08:40   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Skal sjekke att neste gong. Men det med at ein får opp navn på den som ringer, det får eg ikkje til altså nokon som har tips? Har prøvd å sette opp på nytt, men det hjalp ikkje.

Du få jo bare opp navn på dem som ligger i adresselista di, ikke fremmede nummer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 15:17   #11
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Å, molly? Kanskje det er der det ligg? Det er jo dumt da, det er liksom når eg har glemt telefonen på lydløs eg har behov for det, og det skjer jo ca tre gonger i døgnet... Hm.

Dumt spørsmål, men har du bluetooth på hele tiden? Du trenger ikke å ha på all-day sync, i allefall ikke på en android telefon.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du få jo bare opp navn på dem som ligger i adresselista di, ikke fremmede nummer.

Jeg får opp uansett hvem som ringer på Charge HR.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 15:38   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Jeg får opp uansett hvem som ringer på Charge HR.

Får du opp navnet på dem som ikke ligger i adresseboken din?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 15:40   #13
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Får du opp navnet på dem som ikke ligger i adresseboken din?

Nei, men nummeret kommer opp. Kanskje jeg misforstod ditt innlegg. Virket som du mente at ingen ukjente nr kommer opp på fitbiten.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-16, 09:25   #14
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.081
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Dumt spørsmål, men har du bluetooth på hele tiden? Du trenger ikke å ha på all-day sync, i allefall ikke på en android telefon.


Jeg får opp uansett hvem som ringer på Charge HR.

Nei, det har eg ikke. Må eg har på den for at det skal funke, kanskje? På mobilen? For eg ser jo av det som de andre skriv her, at det BURDE funka, liksom.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 10:44   #15
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.254
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Skal sjekke att neste gong. Men det med at ein får opp navn på den som ringer, det får eg ikkje til altså nokon som har tips? Har prøvd å sette opp på nytt, men det hjalp ikkje.

Jeg hadde problemer med dette på min Surge. Det viste seg at jeg ikke kunne ha telefonen på lydløs, men måtte ha på lyd og heller velge ringetone "Ingen".

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 08:41   #16
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.081
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Eg forstår det, men mannen står jo der, og har ringt til meg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 08:48   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Ah, nei, da vet jeg ikke dessverre. Mulig det er noen delingsinstillinger på telefonen din?

Kanskje du finner noen tips her: https://help.fitbit.com/articles/en_...e-or-Charge-HR

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 10:12   #18
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

I dag skal jeg få ny, jeg er spent på om den virker som den skal eller om det er et generelt problem at den låser seg.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 12:44   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.081
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Å, molly? Kanskje det er der det ligg? Det er jo dumt da, det er liksom når eg har glemt telefonen på lydløs eg har behov for det, og det skjer jo ca tre gonger i døgnet... Hm.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 13:06   #20
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nokre Fitbit-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Å, molly? Kanskje det er der det ligg? Det er jo dumt da, det er liksom når eg har glemt telefonen på lydløs eg har behov for det, og det skjer jo ca tre gonger i døgnet... Hm.

Jeg har en iPhone, og med min Charge så vibrerer den selvom jeg har på lydløs. Det er jo litt av poenget da, ellers hører jeg jo telefonen. Superkjekt i møter, eller hvis jeg har glemt å skru på lyden.

Du må ha på All-day-sync for at det skal virke.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no