Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er du takknemlig for i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-16, 18:02   #41
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du takknemlig for i dag?

I dag er jeg takknemlig for at jeg har fått fornyet tillit og dermed fortsetter som representant i et styre jeg synes det er svært spennende og lærerikt å få være en del av.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-16, 18:04   #42
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå er jeg takknemlig for gode venner som inviterer til "mat og prat" i kveld. 😃

Gammel 06-02-16, 20:31   #43
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg er takknemlig for at jeg ikke er fattig og hjemløs, også er jeg takknemlig for at lille A er på bedringens vei. Hun har faktisk spist litt i dag.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-16, 23:11   #44
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg er takknemlig for en fin og rolig dag med familien min i dag, der vi både har fått vasket hus, bakt boller og vært mye sammen, og der ungene stort sett har vært blide og fornøyde. Og generelt, takknemlig for de to små bøllefrøene mine og den fine mannen. Det har vært mange påminnelser i det siste om hvor skjørt livet er, og da holder jeg ekstra godt rundt dem og føler meg heldig, tross alt.

Gammel 06-02-16, 23:34   #45
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er takknemlig for at svigermor får svært god pleie på Riksen etter trasige opplevelser på Ahus.

Gammel 07-02-16, 12:29   #46
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er utrolig takknemlig for at ryggen min er så mye bedre at jeg klarer å stå på slalom igjen. Fantastisk følelse å få kjenne vinden i ansiktet og friheten i å sveve ned bakken. Og ikke minst er jeg takknemlig for at dette også har gjort at jeg har klart å ta med sønnen i bakken, så han har fått lære å stå han også.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-16, 12:34   #47
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Etter en ruskete søvnperiode er jeg takknemlig for å våkne uthvilt etter en lang, uforstyrret natt.

Gammel 07-02-16, 12:42   #48
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

I dag er jeg takknemlig for at LilleVenn virker til å ha blitt frisk av hjernerystelsen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-16, 12:53   #49
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Jeg er takknemlig for at jeg har tre utrolig greie og selvstendige barn som bare gir oss glede. Jeg er takknemlig for at jeg har et nært forhold til dem og at de deler hverdagslige bekymringer og gleder helt uoppfordret. Jeg er takknemlig for at tenåra fremdeles er et par år unna. Jeg er takknemlig for at jeg har utrolig gode venner som står last og brast med meg når det røyner på. Jeg er takknemlig for at angsten har sluppet taket, for at smertene er så mye mindre og for at jeg er på vei tilbake i jobb og at utbrentheten bare tittet innom denne gangen. Jeg er takknemlig for at vi har en ryddig økonomi og ingen bekymringer for å miste jobben. Generelt har jeg enormt mye å være takknemlig for!

Gammel 07-02-16, 12:54   #50
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg er takknemlig for så mye for dagen som gikk i går. Jeg kunne nemlig forandre statusen fra singel til i et forhold.

Etter å ha vært singel i 4 år så var det rimelig koselig.

Også har jeg bursdagsjente denne helgen. Så livet er ganske alright om dagen.

Jeg unner deg det SÅÅÅÅ masse!

Gammel 07-02-16, 13:04   #51
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rolig søndag. Boller og ski på TV

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-16, 13:17   #52
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

En rolig søndag i godstolen med bunadsbrodering, en kopp god te og sport på TV. Et veldig bekymringsløst liv.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 14548474287951122778240.jpg (193,9 KB, 24 visninger)
Gammel 07-02-16, 13:26   #53
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er mye jeg er takknemlig for, men akkurat nå er jeg takknemlig for at jeg sitter inne i sofaen, fyr i ovnen, sport på tv, og med strikketøyet i fanget.

Jonas har besøk av bestekompisen, som selv etter at han flyttet ett stykke unna for noen år siden fremdeles er bestekompisen.

Livet er godt.

Gammel 07-02-16, 21:32   #54
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takknemlig for den fine familien jeg har. Vi har alle vært samlet for å feire bursdagen til yngste som ble ti år. Veldig hyggelig, og jeg setter pris på
at min ex med kone og min forlovede koser seg sammen med resten av familien

Gammel 07-02-16, 22:11   #55
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

En rolig søndag i godstolen med bunadsbrodering, en kopp god te og sport på TV. Et veldig bekymringsløst liv.

Så fint broderi.

Jeg har en litt kjip dag i dag, men jeg er takknemlig for de herlige jentene mine.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-16, 23:56   #56
kjhnor
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2016
kjhnor har et hav av muligheter foran seg
Standard

for at helgen er over og nav åpner igjen og butikkene

Sist redigert av kjhnor : 08-02-16 kl 00:03.
kjhnor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-16, 13:37   #57
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er takknemlig for at jeg har fått plass på aquatrening i varmt vann for revmatikere så jeg kan få myket opp de stive leddene mine.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-16, 16:45   #58
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Tung dag på mange vis her i dag, men jeg kjenner ekstra godt på takknemlighet for ungene mine og hvor heldige vi har vært som har fått dem. Og for å være hos moren min noen dager.

Gammel 08-02-16, 16:57   #59
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Gode kolleger, fin familie, ørebetennelse på retur. Og så mine personlige, tilbakevendende superfavoritter: Legevitenskapen. Velferdsstaten. "Uten dere hadde jeg fått null søvn, og hele dette prosjektet hadde stranda!" :oscartale:

Gammel 08-02-16, 17:18   #60
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

I dag er også jeg takknemlig for legevitenskapen. Jeg er også veldig takknemlig for at kreftsaken vant Gullfisken og 1 mill i reklametid på lørdag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.