|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag er jeg takknemlig for at jeg har fått fornyet tillit og dermed fortsetter som representant i et styre jeg synes det er svært spennende og lærerikt å få være en del av.
![]() |
![]() |
#42 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Akkurat nå er jeg takknemlig for gode venner som inviterer til "mat og prat" i kveld. 😃
![]() |
#43 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for at jeg ikke er fattig og hjemløs, også er jeg takknemlig for at lille A er på bedringens vei. Hun har faktisk spist litt i dag.
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for en fin og rolig dag med familien min i dag, der vi både har fått vasket hus, bakt boller og vært mye sammen, og der ungene stort sett har vært blide og fornøyde. Og generelt, takknemlig for de to små bøllefrøene mine og den fine mannen. Det har vært mange påminnelser i det siste om hvor skjørt livet er, og da holder jeg ekstra godt rundt dem og føler meg heldig, tross alt.
![]() |
#46 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er utrolig takknemlig for at ryggen min er så mye bedre at jeg klarer å stå på slalom igjen. Fantastisk følelse å få kjenne vinden i ansiktet og friheten i å sveve ned bakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag er jeg takknemlig for at LilleVenn virker til å ha blitt frisk av hjernerystelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for at jeg har tre utrolig greie og selvstendige barn som bare gir oss glede. Jeg er takknemlig for at jeg har et nært forhold til dem og at de deler hverdagslige bekymringer og gleder helt uoppfordret. Jeg er takknemlig for at tenåra fremdeles er et par år unna. Jeg er takknemlig for at jeg har utrolig gode venner som står last og brast med meg når det røyner på. Jeg er takknemlig for at angsten har sluppet taket, for at smertene er så mye mindre og for at jeg er på vei tilbake i jobb og at utbrentheten bare tittet innom denne gangen. Jeg er takknemlig for at vi har en ryddig økonomi og ingen bekymringer for å miste jobben. Generelt har jeg enormt mye å være takknemlig for!
![]() |
#50 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?
Jeg unner deg det SÅÅÅÅ masse!
![]() |
#53 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Det er mye jeg er takknemlig for, men akkurat nå er jeg takknemlig for at jeg sitter inne i sofaen, fyr i ovnen, sport på tv, og med strikketøyet i fanget.
![]() |
#54 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Takknemlig for den fine familien jeg har. Vi har alle vært samlet for å feire bursdagen til yngste som ble ti år. Veldig hyggelig, og jeg setter pris på
![]() |
#55 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?
Så fint broderi.
![]() |
#56 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2016
![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?for at helgen er over og nav åpner igjen Sist redigert av kjhnor : 08-02-16 kl 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for at jeg har fått plass på aquatrening i varmt vann for revmatikere så jeg kan få myket opp de stive leddene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Tung dag på mange vis her i dag, men jeg kjenner ekstra godt på takknemlighet for ungene mine og hvor heldige vi har vært som har fått dem. Og for å være hos moren min noen dager.
![]() |
#59 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Gode kolleger, fin familie, ørebetennelse på retur. Og så mine personlige, tilbakevendende superfavoritter: Legevitenskapen. Velferdsstaten.
![]() |
![]() |
#60 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag er også jeg takknemlig for legevitenskapen. Jeg er også veldig takknemlig for at kreftsaken vant Gullfisken og 1 mill i reklametid på lørdag.
![]() |
|
|