|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Gardiner på stua. En interiørkrise
Da blir det plantebenker. Der kan du sette desigervasene og designerlysestakene dine også.
|
|
|
#2 |
|
etterpåklokest
|
Ja, tenk på alle lysestakene jeg får plass til! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseSånne hyller funker ikke så bra med panelovner bak/under. Selv om de er veldig fine!
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseNei det er sant, det er panelovner der, det glemte jeg. Men det går an å bygge blomsterbenker som er åpne under, og som er åpne rett over panelovnen, slik at varmen får sirkulere fritt.
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseJeg har bygget lave bokhyller i vår karnapp, og det er virkelig veldig fint, det blir så lunt! Det blir lettere med belysning også, for man kan sette lamper på hyllene.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseJeg ville prøvd uten, jeg har store vindu uten på stua, med den fjærlampa mi hengende som pynt
|
|
|
#12 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseEn lingardin i omtrent samme farge som veggen.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gardiner på stua. En interiørkrisePlissegardiner kan jo skyves så langt opp at det ikke vises at man har noe der. Mine blir fire cm når de er skjøvet helt opp. Og når sola står på rett inn i stua, er det bare å trekke de ned så mye som nødvendig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
etterpåklokest
|
Vi har plissegardiner (det var det jeg mente da jeg skrev persienner |
|
|
|
|
|
#15 |
|
etterpåklokest
|
Jeg hører hva dere sier. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gardiner på stua. En interiørkrisePanelgardiner?
|
|
|
#18 |
|
etterpåklokest
|
Joda. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseJa, og vi bor i et rekkehus fra 1980 - kun med utvendig persienner, nada gardiner |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gardiner på stua. En interiørkrisePrøvde å sende deg bilder av min karnapp, men kommer ikke gjennom.
|
![]() |
|
|