|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hva er din rareste frykt?
Trypophobia? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Ja, jeg driver aktiv eksponeringsterapi for høyder, og det hjelper jo. Først og fremst hjelper det på én og én ting (når jeg har klatret i akkurat den stigen på akkurat den veggen tilstrekkelig mange nok ganger, slutter jeg å være redd), men på sikt merker jeg jo at det hjelper generelt også. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Jeg hadde en virkelig panisk frykt for slanger. Det kurerte jeg ved å la Lillemann få hilse på slanger (kornsnok og pyton) for da måtte jeg jo forholde meg til dem sjøl også.
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Jeg kurerte min høneskrekk (vi snakker krampegråt og hysterisk anfall og sitte i times vis i bilen og vente på hjelp) rett og slett ved å anskaffe høner. Og de vi fikk var avdanka industrihøner, uten fjær og så tykke at de knapt kunne gå.
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hva er din rareste frykt?Det er ikke irrasjonelt å være redd for slanger i do, ass. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva er din rareste frykt?Nå har jeg ingen fobier som hindrer meg i å gjøre noe, men jeg driver med "face your fear" hele tiden, nettopp fordi jeg er redd for å dyrke redselen, slik at den forsterkes.
|
|
|
#8 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din rareste frykt?Ja, det er noen som reagerer litt når jeg sier at jeg ikke liker mat med hull i. I og med at det er så åpenbart irrasjonelt, også i egne øyne, klarer jeg å ta meg sammen og f.eks. spise macaroni om jeg blir servert det, så det hemmer meg stort sett ikke i hverdagen da
|
|
|
#10 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din rareste frykt?Ja, det er ikke vanskelig i dete hele tatt. Særlig siden jeg sånn generelt ikke er glad i gratenger. Det er jo stort sett der man møter på den.
|
|
|
#11 |
|
heimføing
|
Sv: Hva er din rareste frykt?Jeg kom til å tenke på denne tråden da jeg så denne avisartikkelen. Noen som frykter ugler i soveromsvinduet? |
|
|
|
![]() |
|
|