|
|
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamNå skal Noora SKAMme seg resten av sesongen og unngå William for noe som ikke er hennes feil. Hun har ikke vist tidligere at hun lett snakker ut med noen.
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Serieanbefaling: SkamSyns virkelig "alle" at denne serien er BRA? |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Serieanbefaling: Skam
Jeg er enig ang. skuespillet. Spesielt Noora synes jeg spiller dårlig.
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamEh, man må nok se mer enn en for å vite om to sesonger er bra. Det tok meg ca 4 episoder før jeg kom inn i det.
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJosefine Pettersen spiller noen ganger dårlig, synes jeg også. Hun er best når hun spiller uten ord slik som de to siste episodene. Sittende med tårer i øynene når kjæresten går forbi og når broren til W forteller henne vonde ting.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 08-05-16 kl 00:06. |
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
|
|
#10 |
|
Kakemonster
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJa... Stakkars..
|
|
|
#11 |
|
villende
|
Det at hun sitter og søker kan tyde på at hun i alle fall ikke ble voldtatt. Det er kjipt nok at hun lå der uten klær på overkroppen. Om hun heller ikke hadde noe nedentil vet vi ikke. |
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg tror faktisk ikke noe skjedde. Jeg tror hun gikk i svart og sovna. Mulig Nico er en kødd, men håper og tror han ikke er en voldtektskødd.
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg tror vi og hun skal tro det skjedde noe. Men jeg likte ikke den meldingen hun sendte til Nico, han tror jeg kan føkke godt opp i hodet hennes videre. Men man får bare vente å se ... Jeg er redd resten av sesongen skal brukes på denne skammen til Noora.
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg tror det var veldig dumt av henne å skrive til Nico. Da har han plutselig "bevis" mot henne om at hun ikke husker.
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Serieanbefaling: SkamBah. Det blir for stillestående for dramaturgien i dette formatet. Jeg forstår jo at hun ikke klarer å åpne seg, men fra voksenperspektivet jo jo det vært uheldig for henne. Hun dytter også kjæresten sin legre bort i dagens klipp. Nå må de kjøre på noe sms utveksling i ettermiddag for dramaets del.
|
|
#16 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamDet var en velsignelse å få noko Sana-drama no altså. W og N-storyen er for tregt for dramaet sin del.
|
|
|
#17 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg synes også de ssite episodene har vært litt stillestående og mye taushet.
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Serieanbefaling: SkamNå er det veldig irriterende å kun få 2 minutters drama hver dag kjenner jeg. Kanskje jeg venter til fredag for å se oppsummeringen. |
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg kjenner også at jeg nesten likte bedre å se fredagsepisodene (som jeg gjorde i et par maraton tidligere her...) - enn de 2-4 minutters snuttene.
|
|
#20 |
|
can-jur
|
Sv: Serieanbefaling: SkamJeg har funnet ut at jeg må vente på fredags episoden denne gangen. Blir bare utrolig trist av slik det er nå. Og jeg har bare lest komentarene.......
|
![]() |
|
|