|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Playdate
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: PlaydateJa, guri. Enig med isola.
|
|
|
|
#3 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: PlaydateSynes det blir lagt vel mye i dette. Synes det er veldig rart at dette åpenbart er et stort samtaleemne hjemme med den "kjente" mannen, mens det å bare ta en prat med den som det faktisk gjelder omtales som å "konfrontere henne". Får meg til å lure litt på hva slags kroppsspråk du selv sender ut???? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Enig. Og for å være litt surpomp jeg si at å skrive 52 av sine første 53 innlegg i et forum om dette kanskje er i overkant. Litt i overkant. Ett eller to, ja - innafor. 52 er litt mye, synes jeg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Det også nå.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 02-05-16 kl 13:59. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Drømmer
|
Du sa det jeg tenkte. :jupp |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Semiaktiv
Da misforstod jeg dette utsagnet. Jeg tolket det som om du mente at hun burde holde seg til ett eller to innlegg. Beklager misforståelsen.
|
|
|
#9 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: PlaydateJøss, så kritiske dere er. Tør påstå at dere legger litt mye i det selv. Det klart andre foreldre kan bli en snakkis hjemme uten at det betyr at man selv gir ut dårlige signaler eller lærer ungene dårlige holdninger. Jeg kunne fint blitt både støtt og irritert av en annen mamma med ufin oppførsel og diskutert dette med mannen og venninner, ja kanskje på foreldreportalen også. Antall innlegg her gjenspeiler vel responsen i tråden også, ikke spesifikt hennes engasjement.
|
|
|
#10 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Nei, uansett hva jeg synes om andre foreldre - og det hender det er litt av hvert - så diskuterer jeg IKKE foreldrene til mine barns klassekamerater hjemme. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Det gjør (selvsagt) ikke jeg heller. Ikke foran ungene. Men kan godt finne på å komme med hjertesukk eller betroelser om hva jeg synes om folk til mannen min, når det er bare oss to. Og det er vel ikke sikkert at HI (hvis hun eksisterer) diskuterte dette med mannen sin mens treåringen hørte på.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 03-05-16 kl 15:06. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nek er allrighte dyr
Altså, går du ut ifra at jeg mener snakk foran ungene? Det var virkelig ikke det jeg mente, selvfølgelig. Men jeg og mannen prater sammen på tomannshånd. Det gjør jeg med venninner og kollegaer også.
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
Ja da er vi veldig forskjellige. Jeg og mannen min snakker om alt som opptar oss. -Også om det er kollegaer, andre foreldre, naboer og venner.. Deilig å lufte og få et annet syn på saker. Å kalle det mobbing er vel misbruk/feilbruk av ordet. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: PlaydateJeg har ikke lest hele tråden nøye, så jeg er ikke sikker på om det er tulletråd. Uansett, sånn på generelt grunnlag: Jeg ville aldri sendt med treåringen min hjem til noen jeg ikke kjente. Stoler dere virkelig på at det at folk har barn i barnehage gjør at de er ok omsorgspersoner? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Men poenget er jo ikke at man ikke skjønner at Enmamma gjerne vil være med på playdate - poenget mitt er at hun kan jo bare si nei til et slikt besøk - særlig når hun har så dårlig inntrykk av den personen som inviterer- og la det være med det. Hva andres poeng er med å delta i denne tråden, må de gjøre rede for selv.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nek er allrighte dyr
For en tabloid framstilling.
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
HI har vel fått masssiv støtte på at det er både akseptabelt og riktig å bli med treåringen hjem til fremmede første gangen. Jeg kan ikke huske at noen har sagt noe som kan tolkes i motsatt retning (uten at jeg har finlest tråden om igjen). |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: PlaydateEr det bare meg som lurer på om dette er en tulletråd?
|
|
|
#19 |
|
Nek er allrighte dyr
Tuller du?
|