|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor mye våkentid pr døgn med barna? | |||
| Mindre enn 1 time |
|
0 | 0% |
| 1-2 timer |
|
1 | 0,59% |
| 2-3 timer |
|
4 | 2,35% |
| 3-4 timer |
|
33 | 19,41% |
| 5 timer eller mer |
|
99 | 58,24% |
| 4-5 timer |
|
33 | 19,41% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Quiet, please
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnMed Hannah som bare er 6 uker gammel blir det all hennes våkentid, som er ca 4-6 timer i døgnet.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnVel 5 timer, tror jeg. 1,5-2 timer på morgenen og i hvert fall 3-4 timer på ettermiddagen. Mer nå som jeg er i permisjon.
|
|
|
#4 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg svarte 3-4 timer, men det ligger nærmere fire enn tre. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg tilbringer ca 1-2 timer sammen med sønnen min på 9 år. Men, jeg er tilgjenglig her hjemme for han mye mer enn det. Han er stort sett ute å leker og det er sjelden han har ro til mer enn tilbringe måltidene sammen med oss. Tiden sammen blir vel litt mer nå som sommerferien har begynt å han ikke trenger å legge seg så tidlig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn5 timer eller mer.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Veldig bra sagt, kie, det setter ord på det jeg tenker også. Og akkurat i det jeg leste det, klappet jeg igjen PC'n og ga storebror min fulle og hele oppmerksomhet. Vi hadde det kjempemorsomt. Takk for sparket.
|
|
|
#8 |
|
weird
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Så flott!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fortsatt i ammetåke
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Dette var et veldig bra innlegg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnEr blitt 40% ufør, og de dagene er minsten hjemme, de 3 dagene jeg jobber ser jeg han 1-1.5timer om morgenen og fra ca 4 timer om ettermiddagen.(er på jobb 7,5timer, har ikke spisepause). |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres prNormalen er mer enn 5 i hvertfall. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn5 timer eller mer. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg er hjemmeværende så svaret gir seg selv, mer enn 5 timer.
|
|
|
#14 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnOver 5 timer. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnLillebror er sammen med en av oss hele sin våkne tid, 11 timer i døgnet.
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnAkkurat nå er jeg sykemeldt og får MYE tid sammen med snuppa.
|
|
|
|
#17 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn4-5 timer med barnehagegutten. Lillemor er sammen med meg 24/7 enn så lenge.
|
|
|
|
#18 |
|
Epikur
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg svarte 4-5, men det er bare hverdager. Hvis helgene teller med og det er et snitt, saa er det selvsagt langt over 5 timer hver dag. det er en time om morgenen og 3-4 timer om kvelden.
|
|
|
#19 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg trodde faktisk at Lucifers hverdag var representativ. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Epikur
|
Jeg trener etter at Lille har lagt seg og/eller i helgene. Jeg tilbringer tid med venner etter at Lille har lagt seg og/ eller i helger, ferier og i arbeidstiden.
|
![]() |
|
|