|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor mye våkentid pr døgn med barna? | |||
| Mindre enn 1 time |
|
0 | 0% |
| 1-2 timer |
|
1 | 0,59% |
| 2-3 timer |
|
4 | 2,35% |
| 3-4 timer |
|
33 | 19,41% |
| 5 timer eller mer |
|
99 | 58,24% |
| 4-5 timer |
|
33 | 19,41% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnDet gjelder selvfølgelig ikke HVER eneste dag at jeg er sammen med ungene absolutt hele tiden utenom barnehagetiden. Trene gjør jeg ofte om morgenen før jobb, og de to dagene i uka er det pappaen som er sammen med femåringen og kjører ham til barnehagen. Ellers hender det at jeg bruker et par timer på trening på lørdager. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Undersøkelsen går ikke på "hvor mange timer leker du med barnet ditt hver dag", men heller "hvor mange timer er du 'tilgjengelig' for barnet ditt hver dag". Jeg har for eksempel krysset av for "over fem timer", selv om det ofte skjer at Frøkna tilbringer hele ettermiddagen inne hos nabogutten og ergo ikke er sammen med meg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg svarte 3-4 timer, for jeg svarte bare ut fra meg selv og regnet ikke med tiden etter at jentene har lagt seg, selv om de ofte er våkne en stund. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Jeg trodde ikke at du insinuerte noe heller, jeg klarte bare ikke å dy meg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Tårnfrid-debatten. Nær en FP-legende allerede. Sist redigert av Teofelia : 30-06-07 kl 11:48. Årsak: Rettet link |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Jeg har egentid/sitter på nettet fra ni til halv to stort sett hver kveld.
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Hallo? Hørt om mail, eller?
|
|
|
#12 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnEh...jeg insinuerer ingenting med dette, altså. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnMer enn fem timer. Sist redigert av Maverick : 30-06-07 kl 13:28. Årsak: Måtte legge til noe. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnMed lillesøster så har jeg 1-2 timer på morgenen, og 3-4 timer på ettermiddagen. I snitt så blir vel det ca 5 timer hver dag.
|
|
|
#16 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg syns det var vanskelig å svare, rett og slett fordi sønnen min går i samme barnhage som jeg jobber i slik at jeg jo ser og snakker med han i løpet av dagen. Men hjemme så er vi sammen fra han blir hentet sånn mellom 15 og 16.30(kommer an på hvilken vakt jeg har) Så i snitt 3-4 timer på ettermiddagen og 1-3 timer på morgenen(kommr også an på hvilken vakt jeg har og når han våkner) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnMinsten på 10 mnd er jeg sammen med hele dagen. Også på natta, da vi samsover. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
|
|
|
|
![]() |
|
|