|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Priser på sommeraktivitet/-leirJeg leste følgende artikkel i Aftenposten: http://www.aftenposten.no/familieogo...r-768995_1.snd
![]() |
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirI år bruker vi lite, en uke fotballskole på hver dvs 1500 kr per barn. Normalt 2-3 uker på betalte leirer aka ca 5-6000 kr per barn
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirKorpstur 2.800,-/all inclusive og musikkcamp 4.800,-. Korpset sponser 1500,- av campen, så netto 3.300,-.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Jun 2016
![]() |
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirEne barnet skal på forskerfabrikken, det koster ca 3000kr |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirBruker penger på eldste (10) i år. En helg med fotballcup 1400 kroner og fotballeskole 3 dager rundt 1000 kr.
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirDet hørtes urimelig høyt ut. Eldste skal en uke på leir, og den koster 2300 kr. Da valgte vi dyreste overnattingsalternativ (internat, rom med eget bad), jeg tror det billigste var 1500 kr (telt).
![]() |
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirHer er det som regel bare fotballskoletilbudet vi benytter oss av, og det tror jeg ligger på rundt tusenlappen for en uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirI år benytter vi oss kun av sommerskole, som er gratis. I fjor og forfjor har begge gått på håndballskole og det har kostet en del. Ca 2500 per stk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirI år bruker jeg ingenting. Det er ikke så mye å velge i her, men storebror skal 2 dager på filmkurs som er gratis. Lillebror fikk tilbud om fotballskole, men ville ikke fordi det er feil lag som arrangerer.
![]() |
#11 |
Smugleser
|
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirI år bruker vi ekstremt mye.
![]() |
#12 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirHer skal de to yngste være med på Multisportsuka til Skiklubben siste uka i sommerferien. Den koster 2065 per barn (medlemmer i skiklubben og søskenmoderasjon). Det er alt i år, tror jeg (mulig eldste skal på noe opplegg/samling med turninga, men det har ikke kommet noe info enda). I fjor var alle tre med på Multisportsuka, i tillegg til at eldstejenta hadde ei uke på sommeridrettsskole i regi av turnforeninga, yngstejenta var ei uke på historisk ferieskole på folkemuseet, og guttungen var ei uke på fotballskole. Så da var det mye mer.
![]() |
#13 |
I endring
|
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirSFO tar 150 kr ekstra per dag barnet skal være der så det barnet koster 3300 kr ekstra i sommer i tillegg til det SFO til vanlig koster.
![]() |
#14 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirFotballskole for 11-åringen, 4 dager for 800 kr.
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leir
Jeg har hørt om denne ordningen, og mener at den er veldig snodig. Det er ikke sånn at man kan slippe å betale vanlig sfo-pris hvis man ikke er der, er det vel?
![]() |
![]() |
#16 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirHer koster det også det samme, året rundt. Tilbud på planleggingsdager og i ferier er innbakt i den faste prisen.
![]() |
#17 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirBare et barn på leir i sommerferien i år (to skal på "ungdomsleir med hund" i høstferien så da kommer vi til å bruke ca. 7000,- på det...), vesla skal på Dance Camp og det koster 2500,-.
![]() |
#18 |
Glad
|
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirEn uke på 4h-gården for ett barn koster ca 1400 kr. Det blir det eneste vi koster på ut over sfo.
![]() |
#19 |
I endring
|
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leir
Jeg synes mildt talt at den er latterlig, det er ikke lav grunnpris heller med sine 3035kr i mnd.
![]() |
#20 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Priser på sommeraktivitet/-leirSånn. For å spore av så synes jeg det er helt vilt at SFO koster mer enn barnehage.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|