Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 23:08   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vognmafiaen

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 23:15   #2
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Dæven.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 23:17   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen fortelle en økoarmodig sjel hva Tartex er? Og velkommen til Tartex forresten!

Gammel 25-06-07, 23:24   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Veggispostei som selges på helsekostbutikk og i øko-helsekosthyllene i dagligvarebutikker med stort utvalg.

Takk for svar! *gulp*

Gammel 25-06-07, 23:27   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veggispostei? Og så på tube, da gitt!

Hvem var det som nektet å spise pålegg på tube igjen, i den Iset-tråden om sære matvaner?

Gammel 25-06-07, 23:54   #6
Tartex
Fortsatt i ammetåke

Tartex sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tartex er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Veggispostei? Og så på tube, da gitt!

Ja etter lang tids sjelegransking kom jeg frem til at jeg måtte velge et nick som ikke var helt happy-go-lucky liksom. Noe som ga en viss grad av ambivalens og indre uro og som kanskje også kunne frembringe et ørlite kaldt gufs fra helsekostbransjens dark side. The Vegan Abyss.

Jaja... jeg kunne jo forsåvidt ha kalt meg Nuttolene, men da ville jeg fått litt noia av meg selv...

Tartex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 23:20   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Vi sanket usprøytede (dog noe dyreinfiserte) redikker i går. Fra egen hage. Er de uten tilsatt Tartex kanskje?

Gammel 26-06-07, 10:31   #8
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan vi ha flere diskusjoner av denne typen - gjerne med gjesteskribenter fra andre forum!?!?

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:32   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Kan vi ha flere diskusjoner av denne typen - gjerne med gjesteskribenter fra andre forum!?!?

Det var en veldig fin måte å få litt liv i leiren. Nye gjesteskribenter hver uke i sommer, kanskje, for å veie opp for alle som er på ferie?

Gammel 26-06-07, 10:39   #10
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var en veldig fin måte å få litt liv i leiren. Nye gjesteskribenter hver uke i sommer, kanskje, for å veie opp for alle som er på ferie?

Jeg stemmer ja!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:43   #11
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

God ide! Gleder meg.

Gammel 26-06-07, 10:39   #12
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:44   #13
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaaaa!!

Gammel 26-06-07, 10:51   #14
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Litt liv er jo bare moro.

Gammel 26-06-07, 11:12   #15
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg har bil, vogner (mest i bruk er Brio og zapp), moccamaster, en stasjonær og en bærbar pc, bruker engangsbleier på snuppa (egen avsporing), liker ikke rødbeter, og tre fjernsynsapparat (den ene virker ikke, men har ikke kastet den enda). Hvordan i alle dager skal det gå med oss?

Stelleveske har jeg gitt opp, bruker en sekk. Er så mye vi må ha med overalt.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 11:22   #16
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Jeg har bil, vogner (mest i bruk er Brio og zapp), moccamaster, en stasjonær og en bærbar pc, bruker engangsbleier på snuppa (egen avsporing), liker ikke rødbeter, og tre fjernsynsapparat (den ene virker ikke, men har ikke kastet den enda). Hvordan i alle dager skal det gå med oss?

Maylen, da. :himler:

Gammel 26-06-07, 11:41   #17
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg vet. :håpløs:

Gammel 26-06-07, 12:27   #18
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Du må gå rett i fengsel!

Gammel 26-06-07, 12:44   #19
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er nok en frafallen, for jeg triller en opel, og har ikke stelleveske som matcher den engang

Men jeg var vel egentlig aldri en av gjengen, bare en såkalt "hangaround", eller "meeloper" kalles det vel her inne? (tror vel ikke jeg klarte å skrive det riktig engang?)

Har ei heller kaffemaskin, eller to datamaskiner, spiser ikke rødbeter eller tartex, synes at arve er kult, så jeg klarer vel egentlig ikke helt å finne min plass her heller.

Akk ja.

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 12:58   #20
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Du må gå rett i fengsel!

Jeg må nok det.

Svar

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.