Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-07, 19:38   #1
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Jeg vil også lese artikkelen før jeg uttaler meg.

Jeg trodde at vognmafiaen var "død", og at det bare er copycats der inne nå ;-).

Jeg vil også gjerne lese den først.

Jeg har hvertfall hele tiden tenkt at vognmafian ikke eksisterer lenger.
At noen handler mye har vel ingenting med noe "vognmafia" å gjøre spør du meg.

Gammel 24-06-07, 19:46   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ligger en lang tråd på NM om denne artikkelen.
Tydeligvis har flere bidratt til reportasjen

"babybusiness i DN"

http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...d.php?t=524812

Artikkelen ligger ikke der, pga copyright

Gammel 24-06-07, 19:47   #3
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan noen informere meg om hva den vognmafiaen som ikke eksisterer mer er?

Selv synes jeg alt maset om de rette vognene og stelleveskene er rimelig på trynet og representerer en forbruksmentalitet jeg har lite til overs for (har hjemmesydd stelleveske ). Har ikke lest artikkelen i DN, men ble så nysgjerrig at jeg tror jeg må høre om mannen kan oppdrive et kopi på jobben.

Gammel 24-06-07, 19:55   #4
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har teksten fra artikkelen om noen vil ha den så kan de ta kontakt!

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 20:02   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slettet.

Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 21:31.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 20:21   #6
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Litt på siden, men jeg må innrømme at jeg synes det er en smule pussig å være opptatt av babyutstyr. I min verden er babystæsj per definisjon ikke elegant eller stilig. Jeg synes det blir litt kjerring jeg, å være så opptatt av denslags. Jeg bruker da ikke vogn og stelleveske for å være sexy. Merkelig fenomen.

He he, enig! Jeg tror også på en sterk korrelasjon mellom damer med vogngalskap, damer som bare MÅ ha jeans med krone på baken (eller Odd Molly klær ...), damer som driver med scrapbooking, damer med sterk interesse for "kjerringting" generelt.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 20:40   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slettet.

Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 21:29.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 20:43   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg tror du er litt gal som disser Odd Molly inne på FP. Men jeg er veldig enig med deg altså. :dukker:

*Venter på hysteriske reaksjoner fra Odd Mollymafiaen.*

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.