|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Uff, utbygging igjen ...Min erfaring når noen går i lås (inkludert meg selv...) er at da hjelper det ekstremt lite å pøse på med argumenter, men mer å få luft og ro til å tenke litt, og ikke minst å bli LYTTET til uten å bli ovrsvømmet av enda flere argumenter.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Uff, utbygging igjen ...Ellers tenker jeg at et romslig (trenger ikke være digert, men nok til at to kan være der om gangen) bad, et mikrobad der det akkurat er plass til en liten dusj, do og en vask med litt ok benk rundt vasken, og så et ok størrelse (og godt planlagt!) vaskerom er veldig rikelig. Alt utover det er digg, selvsagt, men vanskelig å begrunne rasjonelt.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Uff, utbygging igjen ...Jeg må si jeg syns dusj i vaskerommet virker litt rart? Jeg har tenkt på det selv, et kabinett i hjørnet, men det er et eller annet rart med det. Kanskje fordi rommet er så stort, har en kjellerinngang rett inn, og dør som alltid står åpen i andre enden...
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Uff, utbygging igjen ...
Ja, det blir en nødløsning, når den vanlige dusjen er opptatt. I tillegg så må man nok ha litt varme i rommet for ellers blir det kjipt. Men som nødløsning når det er kø til dusjen på badet og til hund kan det fungere. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har det og jeg er igrunnen enig med deg. Den var i hovedsak ment for å vaske hunden. I praksis er den stort sett blir brukt til lagring, da vi fant ut at dusjing av hund/tørking av rene klær ikke var en god kombinasjon... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer nok an på hva man er vant med. Jeg vokste opp i et hus med denne løsningen (nesten, vi hadde ikke do på badet), men vaskerommet var ikke i en kald kjeller, det lå oppe, i samme etasje som soverommene, og plassert mellom badet og toalettet.
|
|
|
#8 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Derfor nevnte jeg at man faktisk kan avgrense det litt i rommet, om man ønsker det.
|
|
![]() |
|
|