|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!Jeg leser bok 2 i serien Noughts and Crosses avl Malorie Blackman. Den handler om rasisme og er en ungdomsserie, tvisten er at hudfargene er byttet om. Liker det godt! Jeg startet å se serien også, men så kun en episode før jeg leste boka. Nå venter jeg med serien til jeg har lest ferdig alle bøkene. |
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!Erlend Skjetne: kleda er gjennomvåte
|
|
#6 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!Complications av Atul Gawande.
|
|
#7 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!Siden sist: Diverse omstendigheter har medført begrenset lesetid. Har kommet igjennom Sandstorm av James Rollins, en helt OK technothriller og nummer en i en lengre serie som jeg kanskje kommer til å lese mer av en eller annen gang.
|
|
#8 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!Utenfor heimen leser jeg The Salmon of Doubt av og om Douglas Adams, Den ble utgitt etter hans død og inneholder små historer om Douglas og mange rare småhistorier av ham samt den uavsluttede tredje boken om Dirk Gently. Jeg har i hvert fall fått prøvd om lattermusklene virker på toget. |
|
|
|
|
#9 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!
Ferdig, var knall. Har også lest For We Are Many (Bobiverse #2) av Dennis Taylor. Artig. Just nu i gang med The Obelisk Gate av NK Jemisin (oppfølgeren til The Fifth Season, ligger an til å bli omtrent like grim og bra som den første.
![]() |
|
|