Gĺ tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trĺdverktřy Visningsmĺter
Gammel 28-04-17, 09:38   #1
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Takk for svar. Jeg har tenkt at jeg ikke skal slĺss mot mine egne jeg. Men jeg mĺ slĺ ut alle (nĺ bare to forelřpig da) for at den skal gĺ opp i Level? Jeg kan ikke bare avslutte etter en kamp? Prřvde det her en dag, men det funket ikke. Nĺ har jeg vćrt lite pĺ gymmer egentlig.

Dersom gymmen er level 2, og det bare er 2 Pokemon i den, kan du ikke da sette inn en tredje uten ĺ slĺss?
Her hos oss (bare én gym i relativ nćrhet) kan vi i alle fall sette inn 3 (og dermed fĺ gymmen i level 3) fřr noen mĺ slĺss for ĺ komme seg inn. I og med at vi er tre i familien som spiller sĺ pleier vi ĺ sette inn hver vĺr nĺr vi tar over en gym, og vĺr erfaring er at det fřrst er nummer fire som mĺ kjempe om en plass.
Vi har forresten nylig fĺtt et pokestop i nćrheten av der vi bor, sĺ nĺ slipper vi ĺ kjřre kilometervis for ĺ fĺ tatt et.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-17, 09:44   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Linella, her.

Dersom gymmen er level 2, og det bare er 2 Pokemon i den, kan du ikke da sette inn en tredje uten ĺ slĺss?
Her hos oss (bare én gym i relativ nćrhet) kan vi i alle fall sette inn 3 (og dermed fĺ gymmen i level 3) fřr noen mĺ slĺss for ĺ komme seg inn. I og med at vi er tre i familien som spiller sĺ pleier vi ĺ sette inn hver vĺr nĺr vi tar over en gym, og vĺr erfaring er at det fřrst er nummer fire som mĺ kjempe om en plass.
Vi har forresten nylig fĺtt et pokestop i nćrheten av der vi bor, sĺ nĺ slipper vi ĺ kjřre kilometervis for ĺ fĺ tatt et.

Hvordan ser du da at det er en ledig plass?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-17, 10:23   #3
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Nĺr ikonet som er nede til venstre her kommer opp

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-17, 10:24   #4
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Nede i venstre hjřrne er det et tegn med en liten + pĺ. Samme tegnet som stĺr pĺ en pokemon som er i en gym. Det er det tegnet som dukker opp nĺr man har kjempet gymmen opp i level og kan sette inn av den grunn ogsĺ.

Edit: Se der ja, Mex var kjappere, og med bilder.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-17, 11:05   #5
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Aha, takk! Den der har jeg nok sett uten ĺ skjřnne hva det betydde.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye trĺder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nĺ 04:46.