|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?
Nå kom jeg på at vi så episoden i opptak (dvs omstart), og den ble kutta rett før slutten, så jeg fikk ikke med meg at de gikk til sengs.
![]() |
#84 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Jeg tenkte også at det var hovedgrunnen til at han forførte henne, han sa jo også "han snart eksmannen din". Rart å se, hun som egentlig er så flott fremstår ikke akkurat som dampende erotisk og tiltrekkende i denne serien.
![]() |
#85 |
Librocubicularist
|
Eg og. Særleg dei klippa kor dei filma ho, bassenget og fjorden/innsjøen bak.
![]() |
![]() |
#86 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Og som alltid har alle ALTFOR flotte hus og leiligheter. Nå var vel han her fra en rik familie, men også Hennie bor jo i et hus langt over det en byråkrat i prøvetid og en soldat skal ha råd til?
![]() |
#87 |
Librocubicularist
|
Ja, men eg tenkte på huset til Hektor som bekreftelse på at han smugla. Sånn sett er Riiser sitt hus mindre sannsynleg - i alle fall viss ein ser på faren og at Johanne blei omtalt som østkantjente som ville opp og fram.
![]() |
![]() |
#88 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Hektor, det er han der frukt-fyren? Allerede kandidat til å motta prisen for årets kleineste replikk: "Det er noen som kjemper med våpen, også har vi meg, da, som kjemper med epler fra Hardanger. Mot heroin. Ja, det er jo småtungt, kanskje ikke like heroisk som å være soldat, men det er min kamp, iallfall."
![]() |
![]() |
#89 |
Librocubicularist
|
I alle fall når han ikkje kjemper mot heroin likevel, men transporterer Opium.
![]() |
![]() |
#90 |
Panzerekstremfeminist
|
Jepp. De bor liksom i en skikkelig kul arkitekttegnet villa fra teglsteinsperioden på Nordstrand eller noe. sånn i 14 mill +-prisklasse.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg (i min evinnelige positivitet) tolket den som om den var ment å skulle være skikkelig klein - fra en skikkelig surbitter fyr med betydelige mindreverdighetskomplekser. (Men hvem gidder å ligge med sånne?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Glamorøs
|
Hun kan jo ha hatt en fet jobb før denne også da. De er jo ikke pur unge. Jeg vil tro at en spesialsoldat av hans kaliber tjener temmelig greit også. I tillegg har han null studielån, og om de ble sammen tidlig vil militæret ha betalt husleieutgifter fra førstegangstjenesten og fremover. Da kan man legge seg opp greit med egenkapital. De er jo på vår alder og har sikkert kjøpt hus for minst 10 år siden.
Sist redigert av Tallulah : 24-10-16 kl 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Jeg tolket det som Johanne og Hektor har hatt sex tidligere også. Da han tok jakken hennes sa han "resten kan du ta av senere". Det sier man bare til noen man har vært intim med, tenker jeg.
![]() |
#95 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Det gikk for fort resten av kvelden, tenker jeg. De flørtet egentlig ikke noe særlig. I tillegg kom kommentaren "snart eks-mann", og det synes jeg også kom for kjapt etter bare én natt sammen. Jeg tror de har hatt et forhold mens Erling har vært borte.
![]() |
#96 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Alt dere tenker på.
Sist redigert av amo : 24-10-16 kl 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Dig for victory!
|
Det tenkte jeg også. Vi får dessuten vite at de har studert sammen og at Johanne har hatt flere sexpartnere (enn hun gidder å holde regning med), og det er noe med måten hun ellers forholder seg til ham på som mer enn antyder at de har en forhistorie. Hvis ikke hadde hun vel neppe havna i seng med ham så fort, og heller ikke dratt hjem til ham og konfrontert ham i første rekke.
![]() |
![]() |
#98 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Det ble flere ganger antydet at de hadde hatt et forhold tidligere.
![]() |
![]() |
#99 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?Men hun har ikke vært hjemme der før. Så, ja, hun drev med mye rart i denne episoden. Hennie og Danielsen er gode, men historien begynner å bli vel langdryg. Synes det er spennende likevel, tror liksom noe skal skje hele tiden.
![]() |
|
|