Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Skal vi ikke snakke om Nobel?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-16, 10:53   #81
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi ikke snakke om Nobel?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg ble litt irritert over at hun havnet i seng med han fyren, det var vanskelig å se at hun skulle være motivert for det selv om de hadde en liten krangel. Og hvem drar ut på en gård langt pokkerivold der sønnen din rir og bare drar igjen uten å si hei til ungen din? Selv om du nagger iskaldt med faren?

Nuvotny er dessverre den store skuffelsen her. Hvis hun ikke er skurken. Da er hun veldig bra.

Nå kom jeg på at vi så episoden i opptak (dvs omstart), og den ble kutta rett før slutten, så jeg fikk ikke med meg at de gikk til sengs.

Jeg er forresten enig med Tally ang. Hennie og Danielsen Lie. Her får de virkelig tatt ut potensialet sitt, og viser det godt. Det gjelder også faren til Erling, og guttungen. Virkelig imponerende!

Gammel 24-10-16, 12:10   #82
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var sikker på at han skulle drepe Johanne.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 12:13   #83
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Ja, det tenkte jeg også. Men nå kan han bedrive utpressing, ved å true med å avsløre henne til ektemannen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 13:47   #84
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte også at det var hovedgrunnen til at han forførte henne, han sa jo også "han snart eksmannen din". Rart å se, hun som egentlig er så flott fremstår ikke akkurat som dampende erotisk og tiltrekkende i denne serien. Jeg antar at det er med vilje, og den stuck-up-biten var tross alt mer forståelig og troverdig i denne episoden.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 14:23   #85
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Eg og. Særleg dei klippa kor dei filma ho, bassenget og fjorden/innsjøen bak.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 14:42   #86
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og som alltid har alle ALTFOR flotte hus og leiligheter. Nå var vel han her fra en rik familie, men også Hennie bor jo i et hus langt over det en byråkrat i prøvetid og en soldat skal ha råd til?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 14:48   #87
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og som alltid har alle ALTFOR flotte hus og leiligheter. Nå var vel han her fra en rik familie, men også Hennie bor jo i et hus langt over det en byråkrat i prøvetid og en soldat skal ha råd til?

Ja, men eg tenkte på huset til Hektor som bekreftelse på at han smugla. Sånn sett er Riiser sitt hus mindre sannsynleg - i alle fall viss ein ser på faren og at Johanne blei omtalt som østkantjente som ville opp og fram.

The glass is refillable.
Gammel 24-10-16, 14:54   #88
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hektor, det er han der frukt-fyren? Allerede kandidat til å motta prisen for årets kleineste replikk: "Det er noen som kjemper med våpen, også har vi meg, da, som kjemper med epler fra Hardanger. Mot heroin. Ja, det er jo småtungt, kanskje ikke like heroisk som å være soldat, men det er min kamp, iallfall." Det er jo til å bli flau av.

Gammel 24-10-16, 14:58   #89
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hektor, det er han der frukt-fyren? Allerede kandidat til å motta prisen for årets kleineste replikk: "Det er noen som kjemper med våpen, også har vi meg, da, som kjemper med epler fra Hardanger. Mot heroin. Ja, det er jo småtungt, kanskje ikke like heroisk som å være soldat, men det er min kamp, iallfall." Det er jo til å bli flau av.

I alle fall når han ikkje kjemper mot heroin likevel, men transporterer Opium.

The glass is refillable.
Gammel 24-10-16, 14:59   #90
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. De bor liksom i en skikkelig kul arkitekttegnet villa fra teglsteinsperioden på Nordstrand eller noe. sånn i 14 mill +-prisklasse.
Men ellers synes jeg dere er ALT for strenge - jeg digger serien og tolker Novotnys tilknappethet som at hun har ganske urent mel i posen/har dårlig samvittighet for noe.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 15:01   #91
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg (i min evinnelige positivitet) tolket den som om den var ment å skulle være skikkelig klein - fra en skikkelig surbitter fyr med betydelige mindreverdighetskomplekser. (Men hvem gidder å ligge med sånne? )

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 16:04   #92
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun kan jo ha hatt en fet jobb før denne også da. De er jo ikke pur unge. Jeg vil tro at en spesialsoldat av hans kaliber tjener temmelig greit også. I tillegg har han null studielån, og om de ble sammen tidlig vil militæret ha betalt husleieutgifter fra førstegangstjenesten og fremover. Da kan man legge seg opp greit med egenkapital. De er jo på vår alder og har sikkert kjøpt hus for minst 10 år siden.

Sist redigert av Tallulah : 24-10-16 kl 16:11.
Gammel 24-10-16, 17:24   #93
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tolket det som Johanne og Hektor har hatt sex tidligere også. Da han tok jakken hennes sa han "resten kan du ta av senere". Det sier man bare til noen man har vært intim med, tenker jeg.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 17:28   #94
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Nja, eller prøver å sjekke opp. De har jo kjent hverandre siden videregående.

Gammel 24-10-16, 17:32   #95
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gikk for fort resten av kvelden, tenker jeg. De flørtet egentlig ikke noe særlig. I tillegg kom kommentaren "snart eks-mann", og det synes jeg også kom for kjapt etter bare én natt sammen. Jeg tror de har hatt et forhold mens Erling har vært borte.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 17:33   #96
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hun kan jo ha hatt en fet jobb før denne også da. De er jo ikke pur unge. Jeg vil tro at en spesialsoldat av hans kaliber tjener temmelig greit også. I tillegg har han null studielån, og om de ble sammen tidlig vil militæret ha betalt husleieutgifter fra førstegangstjenesten og fremover. Da kan man legge seg opp greit med egenkapital. De er jo på vår alder og har sikkert kjøpt hus for minst 10 år siden.

Alt dere tenker på.
Er jo ikke helt uvanlig å ha lignende boliger i vår alder da, men vi bor jo ikke i Oslo.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 24-10-16 kl 17:38.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 17:33   #97
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg tolket det som Johanne og Hektor har hatt sex tidligere også. Da han tok jakken hennes sa han "resten kan du ta av senere". Det sier man bare til noen man har vært intim med, tenker jeg.

Det tenkte jeg også. Vi får dessuten vite at de har studert sammen og at Johanne har hatt flere sexpartnere (enn hun gidder å holde regning med), og det er noe med måten hun ellers forholder seg til ham på som mer enn antyder at de har en forhistorie. Hvis ikke hadde hun vel neppe havna i seng med ham så fort, og heller ikke dratt hjem til ham og konfrontert ham i første rekke.

Gammel 24-10-16, 17:35   #98
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ble flere ganger antydet at de hadde hatt et forhold tidligere.

Gammel 24-10-16, 18:23   #99
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Men hun har ikke vært hjemme der før. Så, ja, hun drev med mye rart i denne episoden. Hennie og Danielsen er gode, men historien begynner å bli vel langdryg. Synes det er spennende likevel, tror liksom noe skal skje hele tiden.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 18:31   #100
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Er det 6 eller 8 episoder?

The glass is refillable.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.