|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøre Trondheim-Oslo t/r i jula?
Har gått og ventet på at det kanskje kom tilbud på flybilletter nedover, men å langt så er det ikke det og blir litt mer kostbart enn jeg har lyst til. I dag så jeg de hadde satt ned prisen i mellomjula, derfor tenkte jeg fly opp og tog ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjøre Trondheim-Oslo t/r i jula?Grei strekning å kjøre synes jeg. Vi kjører alltid Østerdalen. Men om du gruer deg så er det jo bare å ta toget. Men da ville jeg kjøpt billetter om ikke så lenge. Jeg liker å kjøre bil så jeg hadde nok kjørt om jeg skulle hatt med meg mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøre Trondheim-Oslo t/r i jula?Hvor mange timer er det å kjøre den strekningen da?
![]() |
#5 |
![]() Sv: Kjøre Trondheim-Oslo t/r i jula?Jeg hadde nok tatt tog eller fly. Synes det er slitsomt å kjøre bil på vinterføre når man er eneste sjåfør.
![]() |
#6 |
koko
|
![]() Sv: Kjøre Trondheim-Oslo t/r i jula?Jeg hadde ikke vurdert tog eller fly i jula hvis bil også var et alternativ. Fine, greid veier og ikke så innmari lang kjøretur. (Nå liker ikke jeg tog da, og flyplass i jula er et mareritt. Fred og ro med lydbok, musikk og radio i bil derimot. Love it.)
![]() |
#7 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Kjøre Trondheim-Oslo t/r i jula?Jeg hadde kjørt. Har kjørt noen juler fra Tromsø og hit jeg bor nå, og det gikk stort sett greit, med unntak av den ene gangen det var mye vær, det var litt slitsomt. Ca 50 mil å kjøre.
![]() |
#9 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøre Trondheim-Oslo t/r i jula?mkj: Vi har anledning til å starte så tidlig som vi selv ønsker, har tatt meg fri lillejulaften. Jeg har en veldig ok bil (Opel Insigna, 2010 modell) som jeg synes er veldig god å kjøre vinterstid. Veldig stødig på glatt føre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: Kjøre Trondheim-Oslo t/r i jula?Jeg hadde unngått å kjøre i mørket i alle fall.
![]() |
#12 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Enten det, eller en sydentur.
![]() |
#14 |
|
900 kr i tillegg koster det og da har man plass til seg selv og 2-3 unger. Så billige sydenturer får ikke vi tak i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
heimføing
|
![]() Sv: Kjøre Trondheim-Oslo t/r i jula?Det går helt sikkert fint å kjøre den strekningen. Også i mørket. Sist redigert av -ea- : 30-10-16 kl 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#17 |
|
Det er jo gode veier, da. Og de siste årene har det vel vært varmegrader i desember i Alvdal også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Joda det hender, men statistikken for det er dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
can-jur
|
I dag regner det på -1.
![]() |
![]() |
#20 |
|
Da er du vel bare bedre vant enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|