Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-17, 11:45   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

For å følge YouTube er det bare å klikke abonner, så kan du velge å få varsler om noe nytt blir lagt ut. Enklere å følge enn hovedsida hvor det ikke er mulig å få varsel når nytt klipp kommer. Avfølger når sesongen er over. Abonnerer på en haug med kanaler allerede.

Korhen skal ein klikke abonner da?

Gammel 12-04-17, 11:48   #2
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Den knappen under innlegget, hos meg står det abonnerer siden jeg har klikka.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_7835.jpg (32,7 KB, 29 visninger)
amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 11:37   #3
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er interessant å se hvordan de har flettet inn fansen tanker og kommentarer. Blant annet likheten mellom et tegnet fanbilde av guttegjengen og hvordan de står og er kledd i første klippet. Jeg bet meg også merke i Nooras kommentar om at det alltid kom til å være henne og William - et lite pek til #Noorhelm4ever?

Jeg tenker ellers at det er riktig å avslutte med en Sana-sesong. Selv om det hadde vært fint å følge Vilde. Temaet som skal opp nå, nemlig den kulturkonflikten som Sana nok opplever, er utrolig vanskelig og betent. Og jeg er veldig spent på hvordan Andem klarer å håndtere det. Jeg syns foreløpig at det ser lovende ut, ikke minst mtp hvordan komipisene til broren håndterte måten han snakket til Sana på da hun tapte veddemålet. Vi trenger virkelig at disse unge gutta, med bakgrunn fra Midtøsten, fremstilles på en fin og nyansert måte. Ikke bare som potensielle IS-rekrutter. Og jeg tror at denne sesongen nettopp kan klare det.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 11:42   #4
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, det med tegningen er et kult hint til fansen, og Andem selv sier i et intervju at de liker å gjøre sånne ting når de har tid.

De gutta blir bra! Verden trenger et nyansert syn på muslimer, og jeg stoler på at Andem klarer å bryte ned fordommer i sesong 4.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 12:41   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da må man være logget inn med sin egen gmailkonto, da. Ikke alle er det.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 14:12   #6
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Da må man være logget inn med sin egen gmailkonto, da. Ikke alle er det.

Ja, og eg logga meg inn. Set mi ære i å ikkje dette av tekno-lasset enno, sjølv om femti lyser mot meg. Men kjem meldingane på e-post da?

Gammel 12-04-17, 13:19   #7
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Tenkte ikke på at alle ikke er det. Liker best å være logget inn for å se oppdateringer fra kanaler jeg abonnerer på.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 14:20   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det florerer jo av SKAM-kontoer på Insta
Hvilken en er det ekte til NRK egentlig?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 14:27   #9
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Her ser du en oversikt over de som faktisk er knyttet til serien: http://skam.p3.no/profiler/

Gammel 12-04-17, 14:37   #10
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Nei, varsel kommer på samme måte som varsel på insta og Face. Lyser på mobilen.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 15:41   #11
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Klipp!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 17:58   #12
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

For eit sykt bra klipp! Vilde som neier når ho helser og Chris som berre står der.....

Gammel 12-04-17, 19:44   #13
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Chris med skje igjen, og Vilde som da fant vi det mens Sana er lettere panisk. Bygger opp til konflikter.

Ny chat!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 21:01   #14
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tipper YouTube er lagt inn for å få oss gamlinger til å ramle av lasset.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 13-04-17, 01:37   #15
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Tipper YouTube er lagt inn for å få oss gamlinger til å ramle av lasset.

Hæ? Hvorfor tror du det? Realiteten er at veldig mange av kidsa har YouTube-kanaler. Så jeg tenker det handler om å bevege seg på de mediene hvor Odda er aktive. Hadde Snap vært et reelt alternativ hadde de vel vært der også. Dvs det hadde bært mulig å legge til karakterene på Snap.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 13-04-17, 10:44   #16
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hæ? Hvorfor tror du det? Realiteten er at veldig mange av kidsa har YouTube-kanaler. Så jeg tenker det handler om å bevege seg på de mediene hvor Odda er aktive. Hadde Snap vært et reelt alternativ hadde de vel vært der også. Dvs det hadde bært mulig å legge til karakterene på Snap.

Kidsa ja, nokon sa gamlingane, som meg, som måtte ta meg kraftig saman for å gidde å koble opp YouTube for følge med der.

Gammel 12-04-17, 21:27   #17
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Men nokon, abonnerer ikke du på podcaster der? Jeg gjør i alle fall det og har gjort det noen år. Og jeg anser meg som gamling. Lettere å følge med der enn andre steder, siden man får varsling. Insta er vanskeligere siden profiler kommer hulter til bulter og ikke i tidsrekkefølge lengre.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 21:54   #18
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Men nokon, abonnerer ikke du på podcaster der? Jeg gjør i alle fall det og har gjort det noen år. Og jeg anser meg som gamling. Lettere å følge med der enn andre steder, siden man får varsling. Insta er vanskeligere siden profiler kommer hulter til bulter og ikke i tidsrekkefølge lengre.

Eg må jo berre seie at eg har aldri forstått greia med u tube. Men no gjer eg det. Kanskje dette kan få meg til å begynne å vere der litt meir. Kva podkaster høyrer de på da?

Eg såg forresten ein ei den giraff som fødde der i stad. Men ikkje vår giraff da.

Gammel 14-04-17, 23:20   #19
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, eg søker opp det eg er interesssert i når eg vilsjå. Men i og med at eg generelt foretrekk kun snakke-podcaster foran video, abonnerer eller søker eg opp fint lite. Eg bruker bare YouTube til å leite fram konkrete ting.

The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 14-04-17, 23:22   #20
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Ja, men prod. teamet har jo vore kritiske til den voksne fansen, heile tida. Så eg tenker at det at dei aktivt bruker kanalar som kidsa bruker, er eit forsøk å fortsette å halde på dei. NRK treng liksom ikkje YouTube for å publisere videoer.

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Kidsa ja, nokon sa gamlingane, som meg, som måtte ta meg kraftig saman for å gidde å koble opp YouTube for følge med der.

Eg og.

The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.