|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeNynorsk ja, det har eg ikkje skrive på mange år trur eg. Hadde nynorsk alle åra på skulen pluss ligg litt nære i dialekt. Likevel har det blitt bokmål på alle forum osv, fekk nemleg for meg at eg blei meir anonym dersom eg brukte bokmål. Skriv då altså stort sett bokmål i grupper på facebook, på forum osv medan eg privat på messenger eller sms gjerne skriv dialekt, siste helst bare til nære/godt kjente. Men snodig nok skriv eg faktisk nynorsk i rapportane på jobb, kom eg på no. Ikkje konsekvent på valet men konsekvent når valet er tatt.
|
|
|
#4 |
|
TittelTøs
|
Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg veit ikkje om eg tør. Eg vaks opp med nynorsk, men har ikkje praktisert dette på mange år. Det blir litt flaut om eg ikkje lenger held mål. Eg er tross alt stolt av dialekta mi.
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeJeg skal ikke forsøke meg å skrive på nynorsk. Det er såpass mange år siden sist (i hvert fall over 20) at det blir bare tull.
|
|
|
|
#6 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeJeg synes nynorsk er vakkert og poetisk, men jeg sliter for mye med dysleksi til å skrive det selv. Sliter litt med å lese det også, men det går helt bra. Folk som skriver på dialekt derimot, da må jeg gi opp. Det blir helt umulig for meg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg er med,
|
|
|
#9 |
|
TittelTøs
|
Sv: Skrive nynorsk på FP-veke
Ej hekje tænkt til å skrive på dårlig dialekt. Men ej he tenkt til å gjere de no bærre for å plage dej litt. :mohaha:
|
|
|
#10 |
|
geskjeftig
|
Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg er med, om eg hugsar på det.
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeNynorsk er det einaste faget i skulen der det nærast er in/status å flagge inkompetansen sin. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
intro
|
Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeJeg har selv fått plettet til mitt vitnemål med en 4-er på nynorskeksamen - min dårligste karakter.
|
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEin kan ikkje få høg måloppnåing dersom ein ikkje har forstått teksten, Bluen. Eigentleg er det bra å få 4. (Du har sikkert forstått ein del, då. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg har ein betre karakter i nynorsk enn i norsk, trur eg. Så vidt eg minnast, var det temmeleg vanleg. Ein gjekk laus på nynorskfaget annleis enn norskfaget og eg var nok naud (?) til å konsentere meg meir.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeNorsk og nynorsk? Really?
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Eh. Nei. Det heter hovedmål og sidemål. Det er ingenting i skolesammenheng som heter "norsk og nynorsk" altså. Det er jo ett fag. Faget heter norsk. Der blir man vurdert på hovedmål, sidemål og muntlig. Hovedmål er enten bokmål eller nynorsk, og sidemål det motsatte.
|
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Ja, sorry. Det eg meiner er at for meg, som gikk på skole i Oslo, het faget "Norsk", og mitt sidemål var nynorsk. Det var selvsagt ikkje meininga å mene at bokmål heiter norsk. Men det trur eg at du skjønte.
|
![]() |
|
|