|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Si noe fint om siste trådskriver!che er også en sportyspice! (vi treffes i alle fall kun i marka!).
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Sv: Si noe fint om siste trådskriver!Er fasinert av m^2 - at det går an å være så sterk psykisk, hatten av!
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Si noe fint om siste trådskriver!him sine innlegg får meg ofte til å se problemstillingen i et helt nytt lys.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Si noe fint om siste trådskriver!Joika, hun ga meg verdens herligste hemmelig julegave for et par år siden. Tenker på henne hver gang jeg bruker den. Husker jeg tenkte at du alltid var litt tøff i stilen, også fikk jeg den søte julegaven.
|
|
|
|
#8 |
|
Er frisk!
|
Sv: Si noe fint om siste trådskriver!Amo er utrolig god til å backe andre opp. Hun er også flink til å å sette ord på følelser og deler mye av seg selv.
|
|
|
|
#11 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Si noe fint om siste trådskriver!Vixen tar seg alltid tid til å svare på regler og lovverk. Og forklarer på en god måte.
|
|
|
#12 |
|
Søt og rar
|
Sv: Si noe fint om siste trådskriver!Trulte har en veldig god og fornuftig tilnærming til vegetarisk kost, og jeg kan alltid finne noe lurt hun har skrevet om temaet, når jeg trenger det.
|
|
|
#15 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Si noe fint om siste trådskriver!Karamell er pen. Hun har et nydelig hår, vakre øyne og har det jeg vil kalle et søtt ansikt. Altså er hun både pen og søt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Er frisk!
|
Sv: Si noe fint om siste trådskriver!007 er en flott lærer! Hun gir alltid ærlige og godt formulerte svar og er på samme planet som meg når det gjelder barneoppdragelse.
|
|
|
|
#17 |
|
Ad astra
|
Sv: Si noe fint om siste trådskriver!007 virker å være en fantastisk lærer, og er også Liverpoolsupporter - her snakker vi om hele klasser som kan bli inspirert til å følge det rette laget av en lærer samvirker å alltid gi det lille ekstra fir elevene. Innleggene hennes er morsomme, eller reflekterte, eller kunnskapsrike - og av og til alle tre samtidig!
|
|
|
#18 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Si noe fint om siste trådskriver!Høst har de flotteste diktene |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Si noe fint om siste trådskriver!Nessie er åpen, ærlig og engasjert. Kommenterer på alt og er veldig hjelpsom (en racer på å hjelpe folk å finne klær de leter etter). |
|
|
|
![]() |
|
|