|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Når blir man middelaldrende?Jeg synes diskusjonen her bare viser at det er fornuftig å ta tilbake ordet middelaldrende. For hva i all verden er galt med å være den alderen man er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Når blir man middelaldrende?
Helt enig med deg, hurra for dette innlegget! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når blir man middelaldrende?Jeg vet ikke. Men det jeg vet, er at jeg er skikkelig kriseramma og gjør det jeg kan for å forhindre rynker og slapp hud. Jeg var nylig på De Lillos-konsert, hvor publikum (på min egen alder) satt rundt småborder og KLAPPET til låtene. Da ble jeg lei meg og kjent veldig på at jeg ikke FØLER meg middelaldrende, men SER jo rundt meg at vi er det.
![]() |
#5 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når blir man middelaldrende?Jeg vet ikke, men jeg er ikke klar for å bli det før jeg er 50, og det er heldigvis en del år igjen til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Når blir man middelaldrende?Hva er galt med å klappe til delillos-låter? Jeg kan klappe til nesten hva som helst så lenge det er gøy.
![]() |
|
|