|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg
Jepp. Jeg tenker at tvangsinnføring av bysykler liksom er litt mindre usmakelig enn nynaziflørt og brungrumsuttalelser.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hadde det vært det det stod mellom, hadde jeg selvsagt vært enig. Nå er jo totalen litt mer kompleks og sammensatt enn som så. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg lurer på hvilke konkrete eksempler du har på at Rødt eller MDG er ekstreme på en måte som er likeverdige, om enn annerledes, enn FrP.
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kanskje MDG egentlig er antibuddhister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Eksempelvis vil Rødt ut av NATO. Ganske ekstremt vil jeg si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Det Tallulah sa, og...
Det har jeg vanskelig for å fatte også.
Jepp.
Er det ekstremt å ville ut av en organisasjon som har f.eks. feilaktig gått til angrep på Irak og som driver krig i Afganistan osv.? Virkelig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgHadde stortingskandidaten til Venstre fra mitt fylke på kaffe igår og har nå begynt å helle tilbake til Venstre. :lettpåvirkelig:
![]() |
#9 |
Multitaskingmaniac
|
Word.
![]() |
#10 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgJeg sliter skikkelig i år. Stemmer vanligvis AP, men de har blitt så utydelige. Så lenge Venstre samarbeider med Frp er det HELT uaktuelle. Så jeg vet da søren.
![]() |
#11 |
Enda en som trener
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgDet er faktisk et godt poeng som jeg ikke har tenkt videre på Katta |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
maler
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgJeg stemmer vanligvis venstre, men i motsetning til sist er jeg en periode klokere. Jeg stemmer ikke på noen som støtter FrP. I tilleg ble det litt for langt i liberal retning for meg nå så jeg melder meg nok også ut. Så jeg stemmer ap. Rødt er ikke noe ønske det heller, men heller et stort parti med små gale lillebrødre enn et lite parti med gale storebrødre.
![]() |
#13 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgErna får min stemme. Hun har gjort en god jobb. #imWithHer
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgHar KrF utelukket samarbeid med FrP? Jeg er uenig med dem i mye, men for meg er det den biten som er helt uaktuell.
![]() |
#19 |
|
Tja, men i det minste med en intensjon om å bedre klimaet, ikke med en intensjon om å mistenkeliggjøre alle muslimer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
flisespikker
|
Ja, de er jo et lite særinteresseparti som det ville være vanvidd å gi hele styringen til.
![]() |
|
|