|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Jeg får stadig opp bilder på FB av folk som har brukt vippeserum og har undervippene langt nedpå kinnet. Og jeg ser endel som har vippeextensions og så mye vipper at de nesten ikke kan holde øynene åpne. Sist redigert av Filifjonka : 15-08-17 kl 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Nei, men jeg er jo generelt lite opptatt av utseende mitt. Jeg kjenner en fyr som har (naturlig) så lange øyevipper at de er borti brilleglassene hans hver gang han blunker, og det må være vanvittig irriterende.
![]() |
![]() |
#4 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Nei. Når jeg bruker mascara kommer vippene borti brillene.
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Nei, jeg har aldri ønsket meg det.
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Nei, overhodet ikke. Men jeg kunne tenkt meg vipper som var såpass lange at de hadde en liten bøy oppover. Mine er pinnekorte og rett fram. Dog skal det sies at jeg til og med har noe gammelt vippeserum i skapet, tydeligvis uten at jeg gidder å bruke det, så så veldig opptatt av bøy er jeg visst ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Nei det har jeg aldri ønsket meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Nei, men jeg er ganske fornøyd med å ha såpass lange og mørke øyenvipper at de gjør litt av seg uten maskara.
![]() |
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Nei, liker ikke å ha så tjukk maskara på heller. Jeg har ganske mye vipper og naturlig bøy og de kan bli lange om jeg bruker den rette maskaraen men bruker vanligvis ikke så mye sminke.
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Ikke kjempe lange, men litt fyldigere og lengre. Har hatt extention og det er ikke noe for meg. Har prøvd serum og det funker fint for meg. Vi er alle utstyrt forskjellig.
![]() |
#11 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Nei. Mine er ganske lange fra naturens side, og bøyer seg opp, slik at de tar oppi huden nedenfor øyenbrynene, og lager mascaraprikker hvis jeg åpner øynene helt opp før mascaraen har tørket. Lengre øyenvipper hadde vært upraktisk, og jeg føler ikke at det hadde tilført utseendet mitt så veldig mye heller. Både øyenbrynene og vippene mine er velsignet bekymringsløse. Har aldri brukt noen form for vippeserum, og heller aldri hatt behov for vippetang. Brynene er mørke og jevne, og jeg har aldri behøvd å nappe eller tegne på dem. Jeg bruker vanligvis mascara, men klarer meg uten det også.
![]() |
#12 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Tja. Jeg har i grunnen alltid vært fornøyd med lengde og tykkelse på vippene, men etter å ha hørt mer og mer om vippeserum, ble jeg fristet til å prøve det. Jeg begynte rett før sommerferien, og fikk bakoversveis da jeg etter fire sminkefrie uker i sommerhuset, svingte maskarakosten. De hadde vokst, gitt!
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Jeg bruker mascara hver dag, så jeg ønsker meg åpenbart lengre og fyldigere vipper. Men jeg har aldri tenkt over at jeg har noe behov utover den jobben mascaraen gjør.
![]() |
![]() |
#14 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Syns ikke kunstige vipper er noe for meg. Det er både tidkrevende, dyrt og holder i kort tid. Ikke syns jeg det fint heller hvis det blir for langt unna naturen.
![]() |
#15 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Jeg hadde engang lange og tykke vipper. Nå er det sørgelige greier i forhold. Det ene øyet har mindre og kortere vipper enn det andre. Jentungen i huset satte på extensions før sommeren og det ble veldig fint. Så veldig naturlig ut, og ikke var det dyrt heller. Vurderer å gjøre det sjøl. Lengde og tetthet kan man til en viss grad velge selv. Jeg vil bare ha litt fyldigere, ikke nødvendigvis så mye lengre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Jeg ønsker meg fyldigere og noe lenger vipper.
![]() |
#19 |
Leser
|
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?Nei. Ønsker meg litt mer gidd til å sminke meg litt mer. Er nok bare kronisk lat ...
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?
Dulter på denne.
![]() |
|
|