|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvilke av disse folkeslagene/nasjonalitetene oppfatter du som mest sentimentalt? | |||
Briter (skotter og irer ikke medregnet) | 7 | 7,61% | |
Russere | 53 | 57,61% | |
Er dette en Cambridge Analytica-skam? Jeg nekter å svare. | 15 | 16,30% | |
Broccoli/брокколи | 17 | 18,48% | |
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
10-04-18, 14:42 | #22 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
|
Sv: Hvilket av disse folkeslagene oppfatter du som mest sentimentale?De russerne jeg har møtt og/eller hørt mye om (og det er mange, bare så det er sagt) er ekstremt sentimentale. Særlig når de har tatt en vodka eller to.
10-04-18, 14:48 | #23 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
|
Sv: Hvilket av disse folkeslagene oppfatter du som mest sentimentale?Vanskelig å si. Jeg kjenner veldig mange briter, men bare noen få russere. Jeg ville nok sagt britene.
10-04-18, 16:21 | #26 |
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvilket av disse folkeslagene oppfatter du som mest sentimentale?Min britiske venninne blir i allefall super-sentimental i fylla. (Noe mine fb-venner sikkert kan se på veggen min. )
10-04-18, 17:59 | #28 |
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilket av disse folkeslagene oppfatter du som mest sentimentale?Britene er litt distanserte, høflige og ta-seg-sammen-aktig.
10-04-18, 18:05 | #29 |
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvilket av disse folkeslagene oppfatter du som mest sentimentale?Russere, så klart! De kaller landet sitt «mor» for a reason.
10-04-18, 18:12 | #30 |
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvilket av disse folkeslagene oppfatter du som mest sentimentale?
Er vi (jeg! ) enige med deg?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
10-04-18, 18:18 | #31 |
finner ut av mye
|
Sv: Hvilket av disse folkeslagene oppfatter du som mest sentimentale?Ingen av de. Men jeg har veldig lite erfaring med russere.
10-04-18, 18:38 | #34 |
Introvert optimist
|
Sv: Hvilket av disse folkeslagene oppfatter du som mest sentimentale?
Dette.
10-04-18, 19:53 | #35 |
Dig for victory!
|
Sv: Hvilket av disse folkeslagene oppfatter du som mest sentimentale?Jeg har aldri tenkt over problemstillinga, egentlig, men kan ikke si jeg tenker på briter som veldig sentimentale. Venter egentlig bare på at Toffen skal komme og svare.
10-04-18, 23:28 | #37 |
|
Sv: Hvilket av disse folkeslagene oppfatter du som mest sentimentale?Grunnlaget for diskusjonen var at jeg hadde tilbrakt en søndag med å se hele BBC-versjonen av Krig og Fred, (anbefales, btw), og sa at det var litt underlig å se all den russiske hjertesmerten med britisk tonefall, siden jeg (åpenbart) mener at britene ikke er like henfalne til sentimentalitet. Og så var diskusjonen i gang. |
10-04-18, 23:33 | #38 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
|
Sv: Hvilket av disse folkeslagene oppfatter du som mest sentimentale?En søndag kan jo ikke på noe vis bli bedre enn det. Britter spiller tålmodighetsspill som snooker, de er iķke sentimentale, med mindre du bringer opp Ronnies maximum brake på under seks minutter, da griner de av glede over at en utlending kan slikt. True story. |
10-04-18, 23:58 | #39 |
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvilket av disse folkeslagene oppfatter du som mest sentimentale?Dessuten går jo alle russiske folkeviser i moll, gjør de ikke?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
11-04-18, 01:44 | #40 |
kamerat
|
Sv: Hvilket av disse folkeslagene oppfatter du som mest sentimentale?SELVSAGT russerne. Duh!