|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Noen ganger så føler jeg meg så flink i jobben min at jeg nesten sprekker av stolthet.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5At 13-åringen, da hun kom hjem fra faren, satte pris på at jeg hadde ryddet rommet hennes grundig (og kastet mye/gitt bort) og ikke ble sint.
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Bra jobba Tjorven!
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5At eldstemann søkte på ekstrajobb i dag. Ikke mange jobber å søke på når man kun er 16 så spent på om han hører noe.
|
|
|
#5 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #517 åringen har fått ny ekstrajobb etter å ha blitt dårlig behandlet av lederen sin i tidligere jobb. Hun reiser til Oslo med en venninne i dag for å dra på Øya.
|
|
#6 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Regn- så jeg kan være inne med god samvittighet
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Jeg er også glad for regnet, at jeg kan sitte inne med studier uten å tenke at man burde være ute. Og så er det veldig bra for naturen å få litt vått på seg her omkring. |
|
|
|
|
#8 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Fikk akkurat tlf fra vikarbyrå om jeg kan ta 1 ukes oppdrag neste uke - svarte ja jeg. Alt er bedre enn ingenting.
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5
Herlig! Fin innstilling og hvem vet hva det kan føre til videre.
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Så bra, Millen. Det er lurt å ta det du får nå i starten. Lykke til og håper på medvind videre.
|
|
|
#11 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5At det i vår bittelille grønnsakshage (som jeg, utover vanning, har fullstendig forsømt) ser ut til å gro både gulrøtter, rødbeter, squash og sukkererter (innimellom alt ugresset jeg aldri gidder å gjøre noe med
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Dette ble jeg glad for! Selv om det bare er for en uke. Men som du sier selv, det er bedre enn ingenting. |
|
|
|
|
#13 |
|
Semiaktiv
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Beskjed fra optiker (i etasjen under kontoret mitt) om at kontaktlinsene til eldstejenta er kommet og kan hentes. Hun drar på cup i morra og er helt tom for linser, og optikeren trodde først ikke de ville komme før på fredag.
|
|
#14 |
|
Klare sjøl
Ja, nå er dette ikke noe jeg drømmer om å jobbe med (sentralbord/resepsjon), men bedre enn ingenting og sier du ja til byrå kan det være lettere å få nye andre relevante ting. Fikk akkurat mail om at jeg var sporty som stilte opp på så kort varsel.
|
|
#15 |
|
Semiaktiv
Jeg gikk fra kjedelig sentralbord/resepsjon videre til en mer utfordrende og interessant (men fortsatt ikke faglig relevant) administrativ stilling, som blant annet gikk på en del tilrettelegging av møter og seminar, referat- og rapportskriving o.l. for ei ledergruppe, der en i gruppa var leder for en avdeling relevant for mitt fagområde. Husker jeg satt på disse ledermøtene og skrev referat, og så på denne personen og tenkte at "du er min neste sjef".
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 08-08-18 kl 16:31. |
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Super fastlege som jeg fikk snike meg inn til bakveien idag før åpningstid og fikk time på ønh på sykehus samme dag. Etter en mnd med krøll i halsen så er jeg lettet over foreløpig konklusjon. |
|
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Jeg jobber på barnehageavdeling med barn fra 1-3 år, og for tiden er vi opptatt med innkjøring av nye barn. Ene barnet, 2.5 år, har aldri vært borte fra mor før, så det er en vanvittig tøff prosess for dette barnet å lære seg at mor går, barnet er igjen, og så kommer mor og henter. Vi er på halvannen uke nå, og vi har gått fra hysteriske skrik, spark og slag til at barnet i dag bare gråt i fem minutter. Vi har gått fra barnet sitter limt fast på Inagh, til at barnet leiker på gulvet, mens Inagh rydder bord. Vi har gått fra barnet blånekter spise, til at barnet i dag spiste halvannen brødskive og drakk melk. Babysteps, babysteps, vi nærmer oss målet med trygt og lekent barn. Jeg blir så utrolig glad når det barnet som for ei uke siden brøla hysterisk og slo meg, nå slitter og rekker tunge og ler så det klukker.
|
|
#18 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Kjæresten min serverte meg frokost før jobb. Deilig!
|
|
#19 |
|
Klar
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Jeg skulle gjerne hatt barnet mitt på innkjøring hos Inagh, kjenner jeg! |
|
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5Akkurat nå ble jeg glad for at vi har hatt smertefrie innkjøringer i barnehagen for barna den gang da.
![]() |
|
|