|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??
Selv om han er idjått så betyr det jo ikke at han er idjått om ALT, tross alt.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Nå hadde jeg ikke sånn nevneverdig med sympati for denne fyren i utgangspunktet, men nå har han virkelig kommet enda lenger på minussiden.
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Jeg tror ikke det er så uvanlig at nyforelskede har en tendens til å forvente at verden skal være like lykkelige over at de har funnet lykken som det de selv er, og blir helt forbløffet over om for eksempel ektefeller eller barn eller verden for øvrig syns dette ikke er det beste som har skjedd siden tidenes begynnelse...
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Det er mulig hverken jeg eller noen i mine omgivelser har vært forelska nok, men jeg er ikke vant til at folk blir stokk dumme når de er forelsket. Litt fjollete, ja, men ikke i den grad at man mister gangsynet fullstendig.
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Sv: Men altså, Per Sandberg-saken?? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Mulig jeg tråkker i salaten, men skal de ha barn? Hadde jo vært prikken over i’en. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Ja, nå fikk de fleste så hatten passer - det var oppgjøret sitt, det! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Så jo sånn ut på noen av bildene uten at jeg vet.
|
|
|
#16 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Om hun er gravid, er i så fall denne artikkelen fra i går litt rar.
|
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Nei, hvorfor det? Det er jo ikke ofte man går ut og bekrefter en graviditet med en gang.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??Hun så litt gravid ut på bildene
|
|
![]() |