|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Skal legge ut vinterjakke etter yngste samt slalåmski.
|
|
|
#4 |
|
nju nja njo
|
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)
Nå kom jeg på at jeg har prøvd å selge vår Nespresso-maskin der uten hell. Skal jammen legge den ut på nytt da vi har gått over til god, gammal trakter.
|
|
|
#5 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Det kan ta tid å bli kvitt ting. Det lengste jeg har hatt en annonse ute er 10 måneder. Standhaftig, ja. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Klar
|
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg ga bort et veldig bra, men litt slitent bilsete en gang. Det ga full fest i innboksen! For øyeblikket har jeg to gi-bort annonser (et par barnesko og en garderobestang |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Har kjøpt Casio G-shock-klokke på Finn til ungdommen som skal i militæret. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg har kjøpt meg en 2-seters sofa for 1000 kr. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Hvis det er dette så har de visstnok ett igjen i varehuset i Åsane: https://www.ikea.com/no/no/p/stocksu...19741/#content
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)I Pengesnakkerne har de t mål om å selge 100 ting per år. Da er en bukse en ting, så legger man ut mange klesplagg og får solgt dem så er man et stykke på vei. 100 er ganske mye, men kanskje man kan sette et litt lavere mål som er mulig å oppnå? Der forslås det også at man har et eget konto for salg av ting så at man. Rikelig ser hvor mye det blir. Det er jo bare å føre over dit etter at man har fått vipps. Om man trenger å bruke pengene ganske raskt så kan man bare føre regnskap. Man kan jo også føre regnskap på det man har gitt bort, både til familie, venner og ukjente og gjerne også det man har kjøpt. Noen som er med på dette? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Eller kanskje det også dukker opp brukt en dag!
|
|
|
#13 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Legg ut en "Ønskes kjøpt"-annonse for trekket. Man vet aldri! Eller kanskje du må kjøpe nytt (brukt) trekk til din treseter?
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Finnes det noen andre farger som du kan kjøpe da? Om det som er på nå ikke er brukbart, mener jeg. To forskjellige sofaer kan være veldig kult, min usedvanlig stilbevisste svoger har det.
|
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Det er en typisk ting folk har kjøpt og har liggende og aldri brukt, så de dukker opp i blant, altså.
|
|
|
#16 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg har søk på finn, og har lagt ut ønskes-kjøpt annonse. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Har kjøpt julekjole brukt på Finn og lagt ut et par gisbort annonser på Facebook. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg som fjern slekt/familie fått lov å komme med ønsker fra et dødsbo. Gamle folk, med anlegg for kunst og å ta vare på alt. Har fått arvet to pene kåper og noen eldre tekstiler: Kjøkkenhåndklær av lin med monogram! Jeg får nesten vondt av at jeg må kjøre de en runde i vaskemaskinen før de tas i bruk hos oss, for de kommer ikke til å bli like pent strøket/rullet. Men de får et enda lengre liv og gjør nytte for seg.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)I kveld skal jeg hente brukte slalåmstaver, julegave til sønnen.
|
|
|
#20 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg fikk solgt masse Lego Friends i helgen på en lokal Facebook gruppe. Godt med alt en blir kvitt.
|
![]() |
|
|