Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Noen som har sett "Den stygge andungen og jeg"?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-07, 09:44   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har sett "Den stygge andungen og jeg"?

Det er den eneste barnefilmen som går på kino her om dagen, og jeg lurer på om den passer for en fireåring?

Gammel 24-07-07, 09:47   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har sett "den stygge andungen og jeg"?

Vi hadde med Storebror på denne filmen for et par uker siden - han er 4 1/2 år.

Jeg tror Storebror har lik filmsmak som sine foreldre - vi syns rett og slett den var litt kjedelig... Den første timen gikk greit, så begynte han å turne i setet og ville hjem.

Min kjære og jeg har funnet ut at vi syntes filmen rett og slett var litt stillestående og dyp. Dessuten - og ja jeg er ei diger snerpe - ble det bannet ganske kraftig til tider i filmen, og det kan jeg overhodet ikke like.

Men barn er jo ulike, da. Storebror er som oss - liker filmer med fart og mye å le av. Andre barn liker mer rolige ting.

Gammel 24-07-07, 09:55   #3
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har sett "den stygge andungen og jeg"?

Så rart! Leste akkurat en anmeldelse fra Aftenposten, og de skriver at det er altfor mye action i filmen!

Ellers har den jevnt over fått lunkne kritikker, så jeg vurderer om vi skal dra.

Gammel 26-07-07, 00:34   #4
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Noen som har sett "Den stygge andungen og jeg"?

Denne har jeg sett med min datter som er 4 1/2. Den var litt skummel, men aller mest veldig kjedelig både i følge henne og undertegnede...

Gammel 26-07-07, 01:08   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har sett "Den stygge andungen og jeg"?

Min 4-åring så den i forrige uke. Hun er ikke så veldig glad i å se film, men denne fenget ganske lenge. Litt lei på slutten, men det var alt. Storesøster på 8 synes filmen også var gøy, selv om hun aller helst ville sett Harry Potter.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.