Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Egen barnebuffetfrokost på hotell

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-07, 09:21   #21
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Egen barnebuffetfrokost på hotell

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Hørtes ut som barnebufféen på SAS Radisson ved Gardemoen. Den hadde i tillegg sjokoladekjeks og loff. Tenk deg de foreldrene som skulle på lang flytur med barn som fråtset i denne bufféen. Kan tro jeg var glad storesøster ikke var stor nok til å gå å hente mat selv da vi var der.

At de har denne typen frokost på Gardermoen synes jeg faktisk ikke er så rart. I store deler av Europa er salt pålegg til frokost nærmest ukjent. Jeg tror jeg spiste annet enn Syltetøy på brødskiva til frokost første gang jeg var godt opp i tenårene, og bare fordi jeg ikke hadde noe annet valg. Heslig var det.

Når det gjelder hovedinnlegget, så går vi alltid til voksenbuffet med barna uansett.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:35   #22
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Egen barnebuffetfrokost på hotell

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Å, herregud så urteit. Hvem i all videste verden er ansvarlig for noe så ... så ... ja, jeg finner ikke ord en gang. Idiotisk.

Jeg bare signerer!
De kunne vel gjort maten mer "barnevennlig" med å tilberede den slik at den var mer fristende for barn? Skåret opp masse forskjellig frukt i biter f.eks, "dandert" den slik at det ble mer fristende, men hatt helt vanlig mat som er BRA å spise, ikke sukker og E-stoffer på boks??

  Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:38   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egen barnebuffetfrokost på hotell

Det er jo akkurat det samme med barnemenyer på restauranter og kafeer: Mens de voksne får ordentlig mat med kjøtt, fisk og grønnsaker, består barnemenyen veldig ofte av pølser og nuggets.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:15   #24
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egen barnebuffetfrokost på hotell

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Vi pleier ikke å vise ungene våre barnebuffetene. Men det hender en av dem har oppdaget dem selv.

Den var umulig å ikke oppdage, for å si det sånn.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no