|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
27-11-18, 13:05 | #61 |
can-jur
|
Sv: Hva synes du om julebrev?Vi sender julekort hver år. Dobbelt kort med flere bilder og litt tekst. Å være med på julekortbilde er en forutsetning for å få mat, nett og kjærlighet resten av året. Så barna stiller opp.
27-11-18, 13:12 | #62 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
|
Sv: Hva synes du om julebrev?Julebrev er koselig, men de behøver ikke inneholde en beskrivelse av alt som har skjedd det siste året. Svigers lager koselige julebrev; én dobbeltside med litt tekst og masse bilder. |
27-11-18, 13:16 | #63 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
|
Sv: Hva synes du om julebrev?
Ja, men du kan jo rime, og synes sikkert det er vanskelig å finne ord som rimer på pølse. Noen synes pølse er et enkelt rimeord, til og med julepølse. |
27-11-18, 16:24 | #65 |
Yes, we can!!
|
Sv: Hva synes du om julebrev?Vi sliter litt i år - jeg ser av kamerarullen min at det er 85% bilder av hunden, 5% av workshops med postits og 10% av barna.
27-11-18, 16:27 | #66 |
© All rights reserved
|
Jepp! Jeg får aldri brev, så julebrev er bare koselig.
Dette! Om det er tante Alma som klager over sykdom, søster som masseproduserer skryt eller venninne med dårlige nødrim, so what? Noen har tenkt på deg og sendt deg en hilsen! |
27-11-18, 16:31 | #67 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
|
Ja, det blir jo litt rart om man i en tråd hvor det spørres om hva man synes om julebrev ikke skal kunne skrive hva man liker og ikke liker i julebrev, hva man liker best av julebrev og julekort, og hvorfor.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-11-18 kl 16:36. |
27-11-18, 16:37 | #69 |
Semiaktiv
|
Nei, bare at man burde reflektere over hva som er viktig i verden, eller noe sånt, og at det er kjipt å lese at noen liker julekort bedre. Det er jo heller ingen som har skrevet at de ikke vil ha julebrev, eller at de blir misfornøyd med å få dem, så jeg skjønner egentlig ikke helt hva det reageres på. At man liker det ene bedre enn det andre?
27-11-18, 16:47 | #71 |
Semiaktiv
|
Helt greit å høre, helt greit å svare på, og helt greit å være uenig i også. Omtrent like greit som å høre hva folk synes om julebrev tenker jeg? Dette ble en pussig diskusjon.
27-11-18, 17:11 | #72 |
|
Sv: Hva synes du om julebrev?Jeg er veldig lite opptatt av form og innhold, men synes det er helt topp at noen har tenkt på meg. Og da til og med noen som er såpass übermensch at de får til å sende julekort/brev, og ikke bare la det bli med tanken. |
27-11-18, 17:23 | #73 |
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva synes du om julebrev?Jeg liker å få julebrev og julekort. Og når jeg skriver julebrev, utleverer jeg ingen - jeg synes nemlig det må være greit å skrive "pøbelprinsessen er begynt på videregående og trives". Jeg skriver aldri langt og detaljert.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
27-11-18, 17:30 | #74 |
lettere utlada
|
Jeg elsker limerick julebrev fra Bluen! Og håper jeg får stå på mottakerlisten i år også...
27-11-18, 17:41 | #76 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
27-11-18, 18:08 | #77 |
Semiaktiv
|
Huff, det høres jo helt forferdelig ut når dere sier det slik da. Det er jo ikke mer alvorlig ment (for min del i alle fall, jeg kan ikke svare for de andre) enn som at hvis jeg får pepperkaker i gave så liker jeg dem best hvis det ikke er alt for mye melispynt på. Selvsagt ikke noe jeg ville sagt til giveren, men noe jeg kunne ha svart i en tråd hvor det ble spurt om folks mening.
27-11-18, 20:41 | #78 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
|
Sv: Hva synes du om julebrev?Jeg synes alle slags julekort er koselige å få. Om det er ett langt julebrev eller ett enkelt kort med God jul på, koselig at noen har tenkt på oss uansett. |
27-11-18, 22:06 | #79 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva synes du om julebrev?Jeg liker all post som ikke er regninger eller reklame! Er utrolig dårlig på sånt selv, men liker å motta. Pappas søskenbarn med familie sendte alltid julebrev og skal innrømme at vi ofte humret godt. Var litt sånn grenseløst ang hva som ble delt. |
27-11-18, 22:36 | #80 |
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva synes du om julebrev?En venninne av meg som bor på andre kanten av landet, sender alltid så morsomme julebrev. Og gjerne en oppskrift på noen gode julekaker.
|
|