|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt dameteJeg kjøpte min brukt fra Kokos, og har den på 4 eller 5. året nå, den er sikkert like gammel som Filifjonka sin. Den ser nesten ikke brukt ut.
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt dameteJeg kjøpte meg Patagonia 3-in-1 i fjor vinter og er veldig godt fornøyd. Jeg bruker den ytre delen vår og høst og setter inn dundelen når det er kaldt. Jeg har også brukt dundelen for seg. Den koster litt, men den er virkelig verd pengene. Den brukes jevnt, men ser fortsatt like fin ut. Jeg har fått mange komplimenter for den nettopp fordi den har litt fasong.
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt dameteJeg har også en slik med to kåper som blir til 3, men min er fra Kari Traa. Den er jeg også godt fornøyd med, for sesongen for en sånn jakke blir veldig lang. (Jeg er fotballmamma og trenger den vann- og vindtette ytterjakka stort sett hele året.)
|
|
|
|
#4 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt dameteJeg har og Kari Traa sin 3-1 jakke. Fin fasong og veldig smart. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt dameteHvordan er North Face Arctic Parka i størrelsen? Jeg bruker vanligvis S, men hvis jeg må velge heller jeg mer mot M enn XS. Er det trygt å kjøpe denne i S på nett? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt damete
Den er ganske normal i størrelsen, men relativt smal i overkroppen sammenlignet med andre jakker jeg har i samme str. Jeg har XS, og det er som regel det jeg bruker i overdeler. F eks. er Bergans i XS noe videre, men lenger i armene.
|
|
|
|
#7 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Min er S, og jeg kunne ikke hatt mindre, for da hadde den strammet for mye over skuldrene. Jeg er normalt en str. 34 i det aller meste.
|
|
|
#8 |
|
Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt dameteOk, da tror jeg at jeg tar sjansen. Takk! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt dameteHmm, nå ble jeg usikker. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Jeg vil tippe du er en S, du er vel på størrelse med meg. Jeg har brede skuldre i forhold til resten av meg, så derfor valgte jeg S i denne.
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt dameteJeg har M og bruker 38/40.
|
|
|
#14 |
|
Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt dameteTakk for størrelsehjelp. Nera, jeg tror du er mye slankere og smalere enn meg, men siden du vanligvis bruker 34 kan det jo stemme med S for meg. Jeg har ikke muskler i skuldrene slik at det er et problem å få plass til de lenger, foråsiresånn. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt dameteJeg er 169 cm, bruker str 36 i overdeler og har Arctic Parka i str S. Jeg føler meg faktisk litt bomsete i den, og det skyldes passformen og ikke størrelsen. Betalte 2000 kr på XXL for 7 år siden. Jeg har også Swims Monterosa, og syns den er enda nettere på, og like varm. Men jeg tror ikke den selges lenger. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt dameteJeg kjøpte denne dunparkasen fra Rönisch i fjor og er kjempefornøyd med den. Synes den er feminin i snittet. Lett og god passform for meg. Jeg er 175, relativt bredskuldret, men smal rundt livet. Jeg har den i M. Det er jo stadig kampanjer på Sportamore. Jeg tror jeg betalte rett under 2000. |
|
|
|
![]() |
|
|