|
|
|
|
#1 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6
Det hørtes veldig hyggelig ut. Nå ble jeg glad på dine vegne. Kanskje jeg må få med meg Romeo og Julie også?
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Storebror fikk plass på sommerskole på akkurat det kurset og den uken han ønsket. Og at jeg og mannen denne helgen skal ha vår første kjæresteferie alene siden vi fikk barn. Mamma flyr helt fra Nord-Norge for å passe barna og dette gleder vi oss til.
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg så på den for noen år siden, og når forestillingen var over så hadde jeg bare lyst til å gå inn og se den en gang til. Den er vel verdt å se! |
|
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Åh, her var det mange fine nyheter siste døgnet. |
|
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Jeg har booket helgetur til Edinburgh i juni - husmorferie for meg sjøl, og en mulighet til å treffe mange kjente venner og mange nye. Jeg skal på CDKL5-konferanse, for foreldre til barn med samme genfeil som Lillemann hadde!
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Stigejustering!
|
|
#7 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6At hovedtrener og antall lag for eldste nå er satt for neste sesong. Veldig kjekt å få vite det så tidlig og dessuten er jeg jo enig i antallet og tror treneren blir bra.
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Vært på venninnebesøk i hele dag. Bare sittet ute i solen og skravlet i 6,5 timer.
|
|
|
#11 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Denne helgen har vært helt fantastisk, jeg har fått gjort en passe blanding av alt og stoppet i tide før melt down på lørdag ettermiddag. Jey me! |
|
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Jeg har hatt en skikkelig god helg med fotballkamper (i flertall) hver eneste dag. Jeg elsker å være fotballmamma!
|
|
|
#15 |
|
Semiaktiv
Her også! Det vil si ungene har ikke spilt egne kamper, men eldste fikk prøve seg som dommer for første gang. I klubben her får de delta på dommerkurs og starte som klubbdommere det året de fyller 13, men i fjor fikk hun ikke vært med på kurset, så hun tok det i år i stedet. Var litt nervøs på forhånd, men det gikk bra. Hun dømte fire kamper med 7-8-åringer (5-er, sonerunde), og sa etterpå at det var mye gøyere enn hun hadde trodd. Lillebroren får ikke begynne å dømme før til neste år, og er litt misunnelig.
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Kampen vi så på fredag (før Liverpool) var det snuppa som dømte. Hos oss får de gå klubbdommerkurs fra de er 11 og dømme 3’er og 5’er. Når de er 13 får de gå 7’er, men snuppa og en lagvenninne har dømt så mye at de fikk gå 9’er i år (begge har fylt 14). Hun synes det er skikkelig gøy, men synes det er vanskelig med offside når hun ikke har linjedommere. Og nå som hun dømmer ungdomsfotball er det jo skikkelig godt betalt. Når du er 14 år, så er 400 kr en liten formue.
|
|
|
#17 |
|
Semiaktiv
Her får de dømme 7-er f.o.m. det året de fyller 14, så jenta mi vil få tilbud om det også, i følge hun som koordinerer, mens de andre som deltok på kurset (alle født i 2006) bare kan dømme 3-er og 5-er i år. Klubben har fire lag som spiller 7-er i år. G13, J12, G11 og J11. De har kamper på kveldstid i ukedagene, og der vil hun få 400 per kamp. Sonerundene med 3-er og 5-er spilles søndag ettermiddag, der får de 50 kr per kamp, men det er som regel flere kamper samme dag. Så i går tjente hun 200 kr. Stas!
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 29-04-19 kl 13:03. |
|
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6Jeg blir latterlig fornøyd av å spyle hellegangene, eller hva jeg skal kalle det. Oppkjørsel og et ganske stort område som er steinlagt. Det legger seg mose i fugene, uansett hva vi gjør, men jeg spyler dem bort med hageslangen, før jeg går over med høytrykksspyler, og det er rent meditativt.
![]() |
| Emneord |
| glad glede |
|
|