Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-19, 21:29   #1
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Så fint alt har ordnet seg etterhvert Du har vært kjempeflink, og så deilig at dere trives der dere bor! Gratulerer med levert bacheloroppgave og masse lykke til med muntlig høring

Tusen takk!
Ja, det går veldig bra for tiden, selv om jeg er singel og ikke har jobb. Men nå har jeg endelig tid og overskudd til jobbsøking, og jeg håper at det ordner seg før jeg må begynne å leve på sparepengene.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 16-05-19, 18:15   #2
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Og plutselig kom alle tre hit og skulle bade så da var det bare å finne fram bassenget.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 16-05-19, 18:31   #3
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å se datteren spille med korpset for barnehagene her.

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 16-05-19, 19:31   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Positivt svar på byggesøknad fra kommunen. Da er det bare å fyre løs på mandag. Kjøpte i oktober 2018, gått noen runder kan man si.

Gammel 16-05-19, 20:07   #5
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sol!! Helg!!

Gammel 16-05-19, 21:07   #6
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

At hun som fant mannens pengebok gjorde en ekstra innsats for å finne eieren! <3

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 16-05-19, 21:11   #7
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra i går, fridag og tilbrakte dagen med mitt 4-årige barnebarn. Hun er altså så festlig å være sammen med, og akkurat like glad i lange og gode luncher på restaurant som mormoren sin.

Gammel 16-05-19, 21:35   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Fra i går, fridag og tilbrakte dagen med mitt 4-årige barnebarn. Hun er altså så festlig å være sammen med, og akkurat like glad i lange og gode luncher på restaurant som mormoren sin.

Så heldig hun er som har en sånn mormor.

Gammel 16-05-19, 21:40   #9
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Så koselig! Engasjerte mormorer er gull verdt.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 17-05-19, 00:02   #10
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

I dag er det jeg kan gjøre til senlønsjen med hele familien klart til i morgen. Mutter'n er orientert om hva og når ting skjer i morgen. Bringebærsyltetøy er laget, terrassen vasket, huset ryddet, alt i rolig tempo. Helten fikk også det han trengte da han kom hjem etter en alt for lang dag på viltnemndoppdrag. Nå har jeg lagt ham til sengs og nyter freden. Sitter ute i finværet, har tent stearinlys, hører på god musikk og gleder meg over frukt, Nextlife og Floksa og andre hyggelige innlegg i denne tråden.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 17-05-19, 21:53   #11
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

En veldig fin dag med mange lyspunkt!
Minstemann som marsjerte i korpset for første gang.
Sol og varme.
Første 17.mai uten unger som "henger i skjørtene" og er avhengig av at noen er med rundt på alt. Veldig deilig at Minstemann nå er så trygg sosialt at han durer rundt med kompiser, og bare trenger å vite hvor vi sitter.
Ungdommene som ville henge med oss store deler av dagen.
Eldstefrøkna i russetoget.
Møte med flere tidligere elever, men aller mest møte med My-datter og kompis og de veldig spontane klemmene jeg fikk av begge to. Så koselig å se dem!

Gammel 17-05-19, 22:03   #12
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

En veldig fin dag med mange lyspunkt!
Minstemann som marsjerte i korpset for første gang.
Sol og varme.
Første 17.mai uten unger som "henger i skjørtene" og er avhengig av at noen er med rundt på alt. Veldig deilig at Minstemann nå er så trygg sosialt at han durer rundt med kompiser, og bare trenger å vite hvor vi sitter.
Ungdommene som ville henge med oss store deler av dagen.
Eldstefrøkna i russetoget.
Møte med flere tidligere elever, men aller mest møte med My-datter og kompis og de veldig spontane klemmene jeg fikk av begge to. Så koselig å se dem!

Hun fortalte at hun og S hadde møtt deg, og at det var veldig koselig å se deg igjen. Så jeg tror nok det var gjensidig.

Sist redigert av My : 18-05-19 kl 15:04.
My er ikke aktiv  
Gammel 17-05-19, 21:58   #13
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

17.mai

Gammel 17-05-19, 23:05   #14
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt en veldig hyggelig 17.mai i dag. Men det som var mest stas var å være på 17. mai-frokost på skolen min med 10. klasse. Det er FAU som har ordnet, og dette er det beste opplegget jeg har vært med på. Fantastisk jobb av foreldre, og 2/3 av trinnet var der. De var så staselige og flott!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 18-05-19, 14:44   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg ommøblerte etter konfirmasjonen, og har satt husets beste stol i husets beste krok, og nå har sittet der i en time og lest halvtannet Morgenbladet og drukket kaffe og spist brownies!

Gammel 18-05-19, 20:18   #16
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Fin 17.mai igår og selv om jeg er totalt utslitt i hodet og kroppen var jeg på lesesalen og fikk lest 3 timer. Nå gleder jeg meg til siste eksamen er over for dette semesteret.

Gammel 18-05-19, 23:05   #17
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Kino med barna, vi så Detective Pikachu, fikk meg en treningsøkt og nå skal spise sjokolade med bringebær og snikmyrde greske soldater (Assassin's creed).

frukt er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 22:33   #18
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

At min pubertale datter ikke har hatt et eneste sinneanfall i dag! 😊

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 09:58   #19
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så hyggelig Cumulus, det syns jeg du skal feire litt med henne! Det er jommen ikke lett å være herjet av hormoner heller!

For tiden sykler jeg hver morgen forbi to småtasser nedi veien vår, kanskje 6 og 8, storesøster og lillebror, tror jeg som tusler ekstremt langsomt sammen til skolen, mens de dulter borti hverandre, småprater og ser ut til å kose seg glugg. Det gjør meg glad.

Gammel 21-05-19, 22:06   #20
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

For tiden sykler jeg hver morgen forbi to småtasser nedi veien vår, kanskje 6 og 8, storesøster og lillebror, tror jeg som tusler ekstremt langsomt sammen til skolen, mens de dulter borti hverandre, småprater og ser ut til å kose seg glugg. Det gjør meg glad.

Denne gjorde meg glad
I går og i dag har jeg og mannen ryddet og kjørt flere lass med bygningsavfall til søppelfyllinga. Fantastisk å få det gjort, og nå er jeg deilig sliten

Lyppa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
glad glede

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.