Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvorfor er jeg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-07, 19:19   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er jeg

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg er på andre forum med bilde i avataren, og på hjemmesiden min.

Du er tøff.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:26   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

You and me both, Fruktflua. Jeg deler ikke bilder av meg eller familien på nett. Alt man legger ut blir der for evig tid, og jeg har ingen interesse av å være bildesøkbar utover det jeg allerede er i kraft av jobb og tidligere jobber/verv.
Jeg har heller ingen planer om å dele bilder av familien. Mannen ville dødd og ungen skal skremmes til å aldri aldri dele bilder av seg selv.

Jeg må si jeg er spent på å skulle sitte å ansette folk om en 5-10 års tid. Facebook, Myspace, YouTube, Google og seriøse jobbintervjuer funker ikke alltid så bra sammen....

Gammel 27-07-07, 19:33   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg legger sjelden ut bilder av meg selv på åpent nett, og de gangene jeg har gjort det, har jeg tatt dem kjapt bort. Det er vel fordi jeg synes jeg straks blir langt mer identifiserbar når jeg gjør det. Det er nok delvis litt irrasjonelt, for jeg er ikke så fryktelig anonym, så de som allerede kjenner meg av navn og utseende, skjønner nok kjapt hvem jeg er uten hjelp av bilde også.

Jeg legger ut bilder av ungene på åpent nett iblant (men ikke under navn). Jeg skal nok snart slutte med det for eldstejentas del, siden hun begynner å bli så stor og formodentlig stadig mer lik voksenversjonen av seg selv.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:34   #4
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

You and me both, Fruktflua. Jeg deler ikke bilder av meg eller familien på nett. Alt man legger ut blir der for evig tid, og jeg har ingen interesse av å være bildesøkbar utover det jeg allerede er i kraft av jobb og tidligere jobber/verv.
Jeg har heller ingen planer om å dele bilder av familien. Mannen ville dødd og ungen skal skremmes til å aldri aldri dele bilder av seg selv.

Jeg må si jeg er spent på å skulle sitte å ansette folk om en 5-10 års tid. Facebook, Myspace, YouTube, Google og seriøse jobbintervjuer funker ikke alltid så bra sammen....

Ja, det er nok der noe av frykten min sitter; jobbmessig. Jeg vil ikke være søkbar.
Jeg har Facebookprofil, men har lagt ut et mikroskopisk og nærmest ugjenkjennelig bilde av meg selv. Dessuten har jeg registrert meg med pikenavnet mitt, så det er kun nær familie og nære venner jeg har som venner der.
Jeg la forresten ut et bilde av gullet mitt her inne for noen dager siden, men slettet det. Er det da fremdeles søkbart?

Gammel 27-07-07, 19:34   #5
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Ja, det er nok der noe av frykten min sitter; jobbmessig. Jeg vil ikke være søkbar.
Jeg har Facebookprofil, men har lagt ut et mikroskopisk og nærmest ugjenkjennelig bilde av meg selv. Dessuten har jeg registrert meg med pikenavnet mitt, så det er kun nær familie og nære venner jeg har som venner der.
Jeg la forresten ut et bilde av gullet mitt her inne for noen dager siden, men slettet det. Er det da fremdeles søkbart?

Testing, testing 1-2-3; hvorfor er det kun annenhvert innlegg jeg skriver som blir registrert som antall innlegg?

Gammel 27-07-07, 19:39   #6
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Testing, testing 1-2-3; hvorfor er det kun annenhvert innlegg jeg skriver som blir registrert som antall innlegg?

Sitat:

Innleggstelleren er ikke på her

Derfor.

Gammel 27-07-07, 19:41   #7
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Derfor.

Altså; ingen innleggsteller på skravleforum?

Ble litt bekymret da innlegg # 666 ikke forsvant, på tross at jeg skrev innlegg for å komme på 667.

Gammel 27-07-07, 19:36   #8
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg var ekstremt restriktiv tidligare, men er nå i den situasjon at eg brukar ungane mine som noko som grensar til reklameplakatar.

Digiscrapping er ein fantastisk gøy hobby, men om ein har lyst til å vere med i eit fellesskap må ein dele og vise fram det ein har laga. Eg har layouts med bilder av meg sjølv, ungane og makkeren i fleire ulike "galleri" på nett. Facebook og blog har eg ikkje.

Så eg har komme over fobien. Så langt har eg utelukkande positive erfaringar. I alle fall som eg veit om :hm: Forstår likevel godt at folk vel å ikkje ha bilder på nett.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.