|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
09-10-18, 22:42 | #42 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
|
Sv: Lovleg
Jepp.
10-10-18, 13:10 | #43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
|
Enig! DER datt jeg av lasset.
10-10-18, 13:11 | #44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
|
Sv: LovlegJeg er lærer i en VG2- klasse på drama, og de elsker forresten serien!
19-10-18, 13:15 | #46 |
Dig for victory!
|
Sv: LovlegJeg er skeptisk til hvordan den der skolen drives, altså. «Du stryker i kroppsøving» - hun gjør jo ikke det, hun får ikke halvårsvurdering dette halvåret, må sørge for at alt fravær i faget kan dokumenteres heretter og at vurderingsgrunnlag er på plass, og så står hun jo til sommeren. Jeg synes det virker som et skikkelig sløvt lærerkollegie med uklar kommunikasjon, og det virker totalt urelealistisk på meg. Kanskje det faktisk er sånn, noen steder, men da håper jeg elevene klager.
19-10-18, 13:47 | #47 |
Erfaren nok
|
Sv: LovlegSynes serien har tatt seg litt opp nå. Og det er bra å sette fokus på det med graviditet og abort synes jeg. Og Gunnhild støtter så fint! Men jeg er litt redd hun ikke helt tar vare på/blir tatt vare på selv oppi alt. Synes også det var litt rart med mld om at hun stryker i gym
03-03-19, 21:31 | #53 |
koko
|
Sv: LovlegGunhild, hun vokser og kommer mer og mer ut av skallet sitt. Blir hun sett og respektert for den hun er eller blir hun litt "lurt" av de rundt seg?
03-03-19, 23:39 | #55 |
Librocubicularist
|
Ja, og så likte eg den gradvise overgangen. Plutseleg var Gunnhild dine notater borte og Sara hadde notater.
|