|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Hva er en araber? Og hvilken etnisk gruppe tilhører nordmenn?Mine barn er jo halvt arabiske, og de er jo slett ikke fra Saudi-Arabia. De er ikke semitter heller, de er Nord-Afrikanere.
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Hva er en araber? Og hvilken etnisk gruppe tilhører nordmenn?
Men opprinnelsen til den arabiske delen av dem stemmer vel med definisjonen fra thesaurus? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Skrekkøgle
|
De stammer jo ikke fra Den Arabiske Halvøy, og ikke er de semitter, heller, så nei, det stemmer ikke helt. De er jo fra ett arabisk land da, det er de jo, men semitter, er vel de som er fra Midt-Østen. Mine barn har jo mere blanding av afrikaner også i seg.
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Bare sånn for å fylle på: Jeg er 1/8 tysker, men føler meg likevel ikke det granne tysk. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Hei |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
![]() |
Jeg vet det. Men det var så mye rart i den at jeg måte si noe om det temaet. Håper at du skal berike deg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er en araber? Og hvilken etnisk gruppe tilhører nordmenn?Ja, men jeg syns at Berberens innlegg fra i dag var såpass interessant at jeg ville følge det opp likevel.
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er en araber? Og hvilken etnisk gruppe tilhører nordmenn?Norsken din fungerte i hvert fall helt fint til å forklare det jeg lurte på.
|
|
|
#10 |
|
Nybegynner
![]() |
Hei , Azul |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
![]() |
Hei , Azul |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er en araber? Og hvilken etnisk gruppe tilhører nordmenn?Caucasian brukes på engelsk om oss. |
|
|
|
![]() |
|
|