|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Liker dere campingferier?
*kremt* |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Liker dere campingferier?
Måtte quote denne, utrolig bra kommentar |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Liker dere campingferier?Det eneste som får meg til å vurdere teltferie og campingliv er nyforelskelse |
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere campingferier?Jeg elsker telt! Har minimum 20 døgn i året i telt, og skulle gjerne hatt fler. Deilig å krype ned i god og varm sovepose og høre vinden i teltduken, eller drypping fra regn. Våkne om morgenen mens gresset ennå er fuktig, sette over kaffen på primusen og være ute. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Liker dere campingferier?
Eksen min dro på bryllupsreise i telt. Nesten 3 uker på Finnmarksvidda. Midt på sommeren, i myggsesongen.... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Liker dere campingferier?Nei, jeg er ikke bygget for campingliv. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Liker dere campingferier?Når man leier campinghytter, må man vaske seg inn og vaske seg ut. Med egen hytte på hjul er det mye lettere. Man stopper og tar hvilepauser når det er behov, man kan lage middag hvor som helst. Og man slipper den uendelige vaskingen.
|
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Liker dere campingferier?Jeg er så fordomsfull at jeg synes det er helt annerledes med telt enn med vogn. Det er antagelig enda verre enn å ha fordommer mot alt campingliv |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Liker dere campingferier?Har kun campert en vinter. Dvs. weekend-campert en vinter da jeg var weekend-skibum en sesong i Trysil i ungdommen. Det var ok. Campingen altsaa. Hverken mer eller mindre. Liker hoteller bedre jeg. Luksusdyr.
|
|
|
#10 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Liker dere campingferier?Jeg har også en sterk antipati mot camping. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
godt brukt
|
Sv: Liker dere campingferier?Jeg har voldsomme fordommer mot campinglivet, og har ALDRI vært på campingtur eller telttur!! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Liker dere campingferier?Synes camping er greit. Har ikke prøvd så mange ganger og kanskje vi har vært heldig med vær og campingplasser. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Liker dere campingferier?Jeg takler campingferier, men drømmer ikke om det. I fjor forsøkte vi oss på teltferie. Det var ikke noe for mor, og vi kapitulerte etter en uke og la inn på hotell.
|
|
|
#14 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2007
![]() |
Sv: Liker dere campingferier?Elsker det!!!
|
|
|
#15 |
|
Ekvilist
|
Sv: Liker dere campingferier?Jeg synes campingvogner og alt som hører til er utrolig megadødsharry. Jeg har ganske mange fordommer, og har alltid hatt det. Har selv vokst opp med hytte i skogen. Vel så primitivt, uten vann og strøm, men allikevel noe ganske annet. *einstøing*
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 28-07-07 kl 23:52. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
I mål
|
Sv: Liker dere campingferier?Man camper ikke BARE fast på en campingplass og drikker og spiller kort. Meget lite av det på campingplasser rundt om i Norge der man hovedsakelig er 1-2 netter for å se landet sitt altså. Det finnes flere varianter enn prototypen for å si det sånn. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
I mål
|
Sv: Liker dere campingferier?Gubben fridde faktisk til meg på den før omtalte teltturen |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Liker dere campingferier?
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Liker dere campingferier? Liker dere campingferie? Hva er det som gjør at dere liker/misliker denne måten å feriere på? Jeg liker det veldig godt, og det gjør mann og barn også. Nå har vi bare campet i Danmark, for jeg har "ei greie" mot norske campingplasser, for de ser så kjipe ut. I Danmark er de aller fleste campingplasser veldig tilrettelagt for at man er barnefamilie. Det er digre lekeplasser, dyr, minigolf, hoppeputer og ofte svømmebasseng. Toaletter og stellerom er vanligvis veldig fine.
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Sv: Liker dere campingferier?Kortspill og drikking (om kveldene) anser jeg for øvrig som legitime, ja, rent ut sagt gode grunner til å utøve campingliv.
|
|
![]() |
|
|