|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan tilbringer dere nyttårskvelden?
Du må ta dem med til Skåpet. https://ut.no/hytte/101186/skapet . Utrolig flott der, og ikke mer enn halvannen time å gå ca. Har vært der utallige ganger, det er ofte mulig å gå til fots om vinteren også.
|
|
|
#2 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan tilbringer dere nyttårskvelden?I år var jeg helt alene. Etter et tøft år var det både godt og vondt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hvordan tilbringer dere nyttårskvelden?Nextlife: det kan jo bli hektisk med ørten stykk som har pakkelek for første gang.
|
|
|
#4 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hvordan tilbringer dere nyttårskvelden?Feirer alltid med venner. God mat, skravlings og barna gjør det de har lyst til. Dette året skal ikke 17-åringene være med da de skal feire ved sine respektive venner.
|
|
|
|
#5 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hvordan tilbringer dere nyttårskvelden?Veldig rolig feiring her i år. Mann og 9-- åring fikk med seg det lokale fantastiske familiefyrverkeriet kl. 17 mens jeg lagde mat og passet litt shaky hund. Så spiste vi treretters middag alle fem (den eneste gangen i året det serveres forrett her i huset), før mannen kjørte ungdommene på hver sin fest. Jeg, niåringen og mannen, da han var ferdig med den flate delen av dagens sjåføroppdrag, har sett Hobitten og spist godis. 9- åringen i seng rundt kl.23. Da tok jeg hunden med på soverommet og hørte lydbok over høyttaler mens rakettene suste, og nå er mannen ute og henter ungdommene.
|
|
|
#7 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvordan tilbringer dere nyttårskvelden?Vi sov oss gjennom hele feiringa, hunden og jeg. Tror ikke en gang jeg våknet ved midnatt, men det smalt ganske tett fra 19-20-tida her. Nå er vi snart klar for årets første løpetur. Fin måte å feire det nye året på det også. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvordan tilbringer dere nyttårskvelden?Hyggelig feiring hos venner med god mat, pakkelek, dart, kahoot og litt fyrverkeri.
|
|
|
#9 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvordan tilbringer dere nyttårskvelden?Det varierer. Noen ganger med venner med barn (oftere da barna var små), men oftest med ulike deler av min eller mannens familie. De av dem som har lyst og tid, liksom. God middag (svine- eller fåreribbe) er et must. Etterpå er det godis, skravling , og et vinglass eller to, alt ut fra hvem vi feirer sammen med. |
|
|
|
![]() |
|
|