|
![]() |
#1 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #5Broder'n fremskyndet dagens quiz med en time ennå han visste at Mutter'n var hos oss fordi han ikke kunne. Dermed gikk jeg glipp av den. Møkkabror. Kunne han i det minste bli så lenge hos henne en gang at hun følte han pratet med henne og ikke bare kommer, lager mat, spiser, pakker bort maten og drar. Det er det hun føler når han bare er der to korte stunder i løpet av uka. Mens jeg og Helten, vi er der en til to ganger om dagen. Og så kan han ikke ha den fordømte quizzen på et tidspunkt jeg kan. Når det er hans skyld at jeg ikke kan. Møkk altså. |
![]() |
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråden #5Jeg frøs ute igår, og idag begynner jeg å bli syk.
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gruffetråden #5Helvete ass, bilen min vil ikke starte. I påsken tettet rørene våre seg og vi måtte få noen til å fikse det. Det er alltid ett eller annet som ødelegger |
![]() |
![]() |
#6 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Gruffetråden #5Kneet er hovent. Hvorfor kan de ikke bare oppføre seg for en gangs skyld.
Sist redigert av star : 16-04-20 kl 01:26. |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #5Jeg får ikke sove!!! 😵 |
![]() |
![]() |
#8 |
Lesende
![]() Sv: Gruffetråden #5Den digre sprekken på tommelen gjør vondt og er vanskelig å bli kvitt. Den er et åpent, dunkende sår nå. Gleder meg til å sette på plaster med sårsalve under. Alltid digg å jobbe med plaster på fingertuppene. |
![]() |
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Gruffetråden #5Masse nysnø! Kritthvitt vinterlandskap i hagen! Det er 16. april, for *%$#€!
#10 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråden #5Jeg sliter med konsentrasjonen på hjemmekontoret. Kommer ikke i gang.
#11 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Gruffetråden #5De åpner opp for pass. Går inn for å bestille time, men uansett hva jeg velger så står den stuck på første time på dagen jeg vil ha. Velger jeg annet tidspunkt så får jeg beskjed om at jeg har valgt for mange tidspunkter, prøv igjen senere. Men jeg kan jo ikke huke bort defaulttidsounktet.
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden #5Jeg bestilte time til passkontoret da det åpnet igjen, men så ble det avlyst.
#13 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Gruffetråden #5Det gjør ikke jeg heller. Dvs det er guttungen som trenger og da misliker jeg det enda mer siden han ikke har annen ID.
Sist redigert av star : 17-04-20 kl 21:03. |
![]() |
![]() |
#14 |
Tøff
|
![]() Sv: Gruffetråden #5Faen ta hele utdannelsen min, faen ta at det skal være nødvendig å måtte jobbe 20 prosent her, litt vikar der, litt bend over så får du _kaaaanskje_ en fast 73,7 % stilling om søtten år.
#15 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Gruffetråden #5Slår meg sjøl i huet. Jeg burde jo visst at å prøve å få til noe på Internett på jobben er dødfødt. Utdatert Explorer og mozilla. Funka brillefint på mobilen.
Sist redigert av star : 17-04-20 kl 23:21. |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gruffetråden #5Alt rot i huset er min feil liksom. Sier han som løser ryddig på rommet sitt ved å sette det på utsiden av rommet sitt. Eller han som fyller opp godstolen på soverommet med klærne sine. Jada, jeg har masser rot og liten plass å plassere det, men ALT er ikke min feil. |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #510 års bryllupsdag skulle feires i Wien. Blir ikke helt det samme å feire hjemme med 2 unger etter 6 ukers hjemmeliv... 😡 |
![]() |
![]() |
#18 |
Lesende
![]() Sv: Gruffetråden #5Møkkahofte. Den bestemte seg relativt plutselig for å slutte å fungere. På skogstur med Mutter'n. Hun klarte å støtte meg nok til at vi kom oss ut. Signalene tilsier at jeg må ta det opp med legen. |
![]() |
![]() |
#19 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Gruffetråden #5Folk som sier det er så fint å ha barn med autisme. Kanskje for noen men ikke for meg.. GRR..
#20 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Gruffetråden #5
Folk sier så mye rart.
|
|