My
33k innlegg
Ironisk nok er dopapirdugnaden til fotballklubben utsatt på ubestemt tid. De burde jo smi mens dorullapokalypsen er varm! 
Startet av Palmen 1k svar 154k visninger
Til nyesteTallulah skrev:Veldig snodig hvordan dopapirhamstring tydeligvis er helt universelt. Det er liksom den aller største skrekken alle kan tenke seg, å gå tom for DOPAPIR. Jeg skjønner det jo litt, da. Det er liksom en liten krise alle har kjent på en gang, en trygg og velkjent krise midt oppi den skumle og ukjente. En krise med ledig konkret tiltak, som alle kan få til.
Polyanna skrev:Ja, og kjempeenkelt å møte! Trenger ikke tenke på holdbarhet eller "trenger vi det egentlig eller kommer det til å bli kastet".
Tallulah skrev:Veldig snodig hvordan dopapirhamstring tydeligvis er helt universelt. Det er liksom den aller største skrekken alle kan tenke seg, å gå tom for DOPAPIR. Jeg skjønner det jo litt, da. Det er liksom en liten krise alle har kjent på en gang, en trygg og velkjent krise midt oppi den skumle og ukjente. En krise med ledig konkret tiltak, som alle kan få til.
kamp skrev:Kastet tilslutt blir det vel uansett.. sorry, måtte bare
star skrev:Fryser ja, skulle så inderlig ønske jeg hadde plass til en fryser.
Palmen skrev:Har du en veranda du kan sette den på?
star skrev:Fins det frysere som kan stå ute?
Har terrasse på bakkeplan.
Floksa skrev:Jeg levlet nettopp opp. Denne er på vei til oss. Selvberging tatt noen skritt videre.
https://www.bole.no/rugemaskin-willab-med-innebygd-led-paere
Pelen skrev:Herlig Floksa. Jeg har rugevillige høner så jeg trenger ikke en rugemaskin.
Det er bra for kyllinger koster egentlig alt for lite, syns jeg.Floksa skrev:Viste seg at resten av Norge også ville være selvberget. Har hatt egg i maskina i hele sommer. Men bare tre kyllinger til oss. Resten har svosjet ut omtrent før de var klekt. Til blodpris
Logg inn for å svare i denne tråden.